Gå til innhold

Trykkfølsom til Ultra-serien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

balltuss: jeg skjønner ikke hatet ditt til se, i mange av innleggene dine. se har ikke edge, du bor i skogen. ??

norge er et lite land, og se er ikke idioter på mange områder fordi de ikke tar hensyn til dekningen i

lille norge, med ekstremt dårlig 3g dekning og bratte fjell og daler.

jeg vet jeg setter det på spissen, men er du ikke enig?

Skrevet

Samme her. Kjøpte ny for en mnd siden. *stønn* Men sånn har det vært siden jeg fikk min første for litt over 10 år siden. Hver gang man kjøper ny, får man lyst på noe enda bedre med en gang.

Skrevet

"Tentative price for the F700 will make 750-800 USD, with its release scheduled for the turn of August – middle of September. Photos from the exhibition, along with some video are arriving shortly"

Skrevet
Fra en ensom monter i Barcelona:

7926079[/snapback]

var jo ikke sånn den er på bilder fra andre artikler.. tastene ser helt... ubrukelige.. :roll: ble skuffet.. blir en E61i på meg nå... trenger ikke de 3 ekstra megapixlene... synd.. likte samsungen slik den var på tidligere artikler!

Skrevet (endret)

ser da ut som dem er helt greie for bruk etter to-tommel-metoden.

kan du henvise til tidligere bilder, eller må jeg grave dem opp selv (engadget skulle vel være en grei start)?

Endret av hobgoblin
Skrevet
ser da ut som dem er helt greie for bruk etter to-tommel-metoden.

kan du henvise til tidligere bilder, eller må jeg grave dem opp selv (engadget skulle vel være en grei start)?

7927671[/snapback]

gå til første innlegg.. trykk Les mer ;-) der finner du det. mulig F900 ser bedre ut i virkeligheten, men orker ikke å vente til oktober på den...

Skrevet
Huff, så ikke det amobil skrev før nå:

"telefonen kommer, dessverre, ikke til Norge."

Så dumt!  :mad:

7928464[/snapback]

typisk... hadde nok blitt en E61i uansett da :!:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...