Gå til innhold

Gmail åpnet for alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener da temmelig bestemt at denne tjenesten ble lansert 1. april 2004, og nettopp derfor var det mange som spekulerte i om dette var en aprilsspøk fra Google. 1000MB lagring og ubetydelig reklame lansert på den tiden reklamebefengte webmailer typisk hadde 2 MB tilgjengelig.

Dette var en nyhet som alle trodde var for god til å være sann, men som faktisk viste seg å stemme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg mener da temmelig bestemt at denne tjenesten ble lansert 1. april 2004, og nettopp derfor var det mange som spekulerte i om dette var en aprilsspøk fra Google. 1000MB lagring og ubetydelig reklame lansert på den tiden reklamebefengte webmailer typisk hadde 2 MB tilgjengelig.

7898516[/snapback]

Var ikke det at de gjorde Gmail større?
Skrevet

7898516[/snapback]

Var ikke det at de gjorde Gmail større?

7901182[/snapback]

Stemmer det ja. Såvidt jeg husker ble det mye oppstyr om hvorvidt plassøkningen var til 1TB eller 1GB, og i tillegg var det 1. april, noe som gjorde at mange ikke trodde på det.

Skrevet

Har hatt Gmail i eit og eit halvt år no, fekk det av ein kamerat. Det beste som har hendt meg på over to å med PC-seting. Har sjølv fleire kontoar som eg bruker til dømes når eg oppgi elektronisk postadresse:-) Gmail har eit bra spamfilter ja :D

Skrevet

Gmail er den den beste epost-tjenesten jeg har prøvd.

Jeg liker godt at den slipper å laste inn siden på nytt når jeg gjør noe, i motsetning til for eksempel Hotmail. Og så slipper jeg mye reklame, bare litt på toppen og siden. Heldigvis slipper jeg å trykke meg gjennom rene sider med reklame.

Chatting direkte i Gmail er også en fin ting.

Skrevet
Men har også vært snakk til at gmail må skifte navn :/

7897203[/snapback]

Jepp. Tror det at gmail ble tilgjengeliggjort for alle er for å fjerne fokus fra dette. Men jeg har sterke tviler på at de kommer til å miste navnet. De må bare betale en helt utrolig sum for domenet.

Jeg håper google får kjøpt gmail.no også snart. Har glemt meg og skrevet [email protected] et par ganger :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...