Gå til innhold

trowing axe, litt hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei eg conecta meg til ein 22lvl trowing axe eg kjøpte, eg har trainingen til det så eg kan bruke den lissom, men den funker lissom ikke, skjønner ingenting den vil ikke kaste den, bua mi funker som bare det, men når eg skal prøve trowing axen min så kaster ikke personen min den eingang, det skjer ingenting borsett fra at det kommer ein txt opp om etteleranet eg ikke husker.

mvh hunting elf lvl22

Endret av Kurt-Inge
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må caste backhand-spell, som du kan lære på lvl 23. Om du går til blacksmtih jackson i Forrest City kan han hjelpe deg. Om du legger den i taskbaren da og dobbeltclicks skal det funke.

Skrevet

Jasså, ok skal prøve det imorra, takk for svar:) Er det noe eg må gjøre hver gang eg kjøpe meg ny da eller?

godnatt.

Skrevet

Han snakker bare kødd.

For å svare på spørsmålet så vet jeg ikke om hunters kan bruke thrown weapon som primærvåpen, og at du må ha en rifle/bue/armbrøst i stedet.

Skrevet
Du må caste backhand-spell, som du kan lære på lvl 23. Om du går til blacksmtih jackson i Forrest City kan han hjelpe deg. Om du legger den i taskbaren da og dobbeltclicks skal det funke.

7895999[/snapback]

Skjønner liksom ikke akkurat moro i det der jeg. Han er ny og spør et helt greit spørsmål. Går ann å svare han, eller så ser jeg ikke vitsen i at du posta.

Skrevet (endret)

Stemmer det at hvis man klarer å runde 8000 poster i OT-baren, så kommer det ei heit dame hjem til deg med sjampis og en sånn svær papp-sjekk? :dribble:

*edit*: hunters kan bruke thrown forresten. Har aldri prøvd sjøl, men det går an av en eller annen grunn...

Endret av Rata101
Skrevet (endret)
Hunters kan ikke Auto-shote Økser/Throwing Knifes, de kan kun auto-shote med Gun, Bow eller Crossbow.

7896424[/snapback]

Mmm, auto-shot nei. Men de kan kaste!

Alt du trenger å gjøre er å kjøpe deg et "throwing weapon", som for eks. øks eller kniver. Deretter må du gå til en weapon trainer, tipper den er i Ironforge. Der lærer du "throw weapon", og vips.

Endret av Stikk-kont@kten
Skrevet
Hei eg conecta meg til ein 22lvl trowing axe eg kjøpte, eg har trainingen til det så eg kan bruke den lissom, men den funker lissom ikke, skjønner ingenting den vil ikke kaste den, bua mi funker som bare det, men når eg skal prøve trowing axen min så kaster ikke personen min den eingang, det skjer ingenting borsett fra at det kommer ein txt opp om etteleranet eg ikke husker.

mvh hunting elf lvl22

7895990[/snapback]

Finn nå ut hva som står i den teksten som kommer opp, så blir det _SÅ_ mye lettere å hjelpe deg... (penn og papir eksisterer ennå.....)

Skrevet (endret)

mvh hunting elf lvl22

7895990[/snapback]

Vil råde deg til å bruke Bow/Gun/Crossbow, fordi hunters ikke kan bruke sine abilities med throwing weapons (feks Arcane shot)

Edit: Men hvis du vil bruke throwing weapons, må du gå inn i spell boka di (P) og dra ned abilitien som heter Throw Weapon (Trur jeg den heter).

Endret av World Of Warcraft
Skrevet

7895999[/snapback]

Haha :!:

Skrevet

7895999[/snapback]

Haha :!:

men ja, sjekk at du har throw på ability'baren din og ikke shoot, men jeg vet ikke heller om "throw" og hunterabilities funker sammen, høres litt rart ut med "aimed throw" ;)

Skrevet (endret)

joa eg har throw i spellboken og eg klarer og kaste den om eg klikker på trown greiene i selge spell boken da eg har markert eit dyr men det er da litt tungvindt:p funker ikke når eg høgreklikker på målet, bruker bua intill vidare.

ellers noen som vet hvor eg får traina til og bruke sverd?

Endret av Kurt-Inge
Skrevet

Stormwind City..

Ellers kan du alltid dra ned "Throw Weapon" på actionbaren din. Men jeg ser ingen grunn til å bruke Throwing weapons som hunter, så jeg ville anbefale deg å la være.

Skrevet (endret)

jepp eg kjøpte meg ei saftig god bue idag :) pluss at eg fekk ein liten dverg til og følge meg til sverd treneren så no kan eg bruke det og om eg vil. men fåreløbi bruker eg ein meget bra stav.

Ein anna ting eg lurte på er det einplass man kan veksle in ekkte penger og få gull inn i spillet?

Endret av Kurt-Inge
Skrevet

Heh, hvordan level er du på? 25-ish? Og du vil begynne å kjøpe gold fra chinese farmers? Kek.

Det er imot Blizzard sine regler, og du risikerer å bli bannet om du blir tatt :) Pluss at det er bortkasta penger da.

Skrevet
Heh, hvordan level er du på? 25-ish? Og du vil begynne å kjøpe gold fra chinese farmers? Kek.

Det er imot Blizzard sine regler, og du risikerer å bli bannet om du blir tatt :) Pluss at det er bortkasta penger da.

7903724[/snapback]

Tror ikke han har så veldig stor kjennskap til det hele rundt goldfarmers ennå ;) Om det er bortkastet penger eller ikke kommer vel an på personen. For meg er det å kjøpe en g-streng til meg selv bortkastet penger, men det betyr ikke at det er det for, la oss si, ei snerten dame :dribble: Men som sagt så kan du bli bannet for det.

Men det skal ikke være noe problem å tjene penger i spillet på lovlig måte. Om du tar vare på "vendortrash", altså alt som er grått og selger det til vendor kan du fort tjene endel i tillegg til questrewards. Om du ikke har et vanvittig forbruk da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...