Gå til innhold

TES: Oblivion. ting og andre spørsmål


Anbefalte innlegg

hey, er det noen av dere som har kommet lang i Oblivion(the elder scrolls IV)?.

mitt spørsmål er hvordan kan man få tak i Elven wepons og sånne DRIT bra våpen? hvordan tar det lang tid? :tease: og kan man gå til der alvene bor? det jeg mye jeg lurer på men det er vel best, å starte med dette her :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pga det latterlige Level Scale systemet til Oblivion så får du ikke elven weapons før du når en viss level. Det samme gjelder alt annet utstyr også.

Finnes modder som gjør slikt tilgjengelig fra starten, men da er det godt gjemt (slik som det skal være).

7894374[/snapback]

 

takk takk :p da gleder jeg meg til når orcen min kommer i høy lvl :dribble: .. ja ja da får vi bare eie i arenaen da :tease: med axe haha det er så konge

Lenke til kommentar

:

Pga det latterlige Level Scale systemet til Oblivion så får du ikke elven weapons før du når en viss level. Det samme gjelder alt annet utstyr også.

Finnes modder som gjør slikt tilgjengelig fra starten, men da er det godt gjemt (slik som det skal være).

7894374[/snapback]

 

takk takk :p da gleder jeg meg til når orcen min kommer i høy lvl :dribble: .. ja ja da får vi bare eie i arenaen da :tease: med axe haha det er så konge

7894547[/snapback]

 

dere, jeg trenger hjelp hvordan kan jeg få bort vampir greiene. jeg fikk nettop, etter å hat et raid i en borg der var vampirer drepte alle sammen :tease: . men hvordan får jeg det bort det er så kjipt vi jeg må lage en ny char :mad: ... han er så god :love: ... en av kompisene mine fikk det på sin beste han kikka helt han døde hele tiden. så hjelp :cry:

Lenke til kommentar
Det er en quest du kan gjøre for å få motgift, se her : http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Vampires

(uesp er forresten en utrolig bra side om elder scrolls spilla, kan lære mye der)

 

Ps: Tror nok det finnes en kode for å fjerne det og, hvis du er desperat  :tease:

7900306[/snapback]

 

hvor er koden :innocent: .. jeg vil ha verk den forbanna driten .. den s........ jeg blir så sur baaa :mad: .. det er fælest de har lagt til i spille vampirer :hrm:

og hvor skal jeg skrive inn koden?... jeg tror jeg slutter med raids mot vampirer :tease:

Endret av Wooteman
Lenke til kommentar
Hvis du ikke somler for mye(tre spilldager+sove?) så blir du kvitt det

ved "cure disease", som potion, spell eller ved å be i ei kirke.

 

Det er en ganske bra vampyr tråd her, les den først.

7901826[/snapback]

 

jaha... så skal bare dite i å suge blod alt som hører til vampirer og bare gå mange ganger i kirken .. men fins det ikke noe kode bare? :innocent:

Lenke til kommentar

Det ligger en del water-walking stuff rundt forbi men det meste er random loot så du må rett og slett leite. Har funnet to støvler og en ring så langt.

 

Eller så kan du kjøpe water-walking spell av noen og lage dine egne jesus-støvler ved et enchanting altar. Eventuelt bruke en sigil stone.

 

 

Glass rustning finner du ikke før level 20 tror jeg. SKikkelig pes å finne hele settet. Hjelmen ser ut til å være ekstremt sjelden. Like greit, sammenlignet med resten av settet ser den bare teit ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...