Gå til innhold

Erstatning for Nero


Lucifer24

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengre tid brukt Nero som brenneprogram. Men den siste tiden så syns jeg Nero har blitt for omfattende med for mye dill som jeg ikke bruker, så jeg er på jakt etter et nytt brenneprogram. Har søkt litt i forumet man fant ingen tråder som ga meg noe bra svar.

 

Krav til programmet.

Det eneste jeg bruker Nero til er å brenne filer, lage bootbare cder/dvder, brenne musikk cder og en sjelden gang brenne ut en filmdvd(ikke lage, kun brenne). Jeg ønsker meg et program som gjør denne jobben bra, og som gir meg alle tenkelige muligheter, men ikke masse ekstrating som mediacenter lignende ting osv som det er i nero nå. Jeg har fra før av Alcohol 120% så det er ikke så viktig med god støtte for image releterte ting, men viss det gjør en like bra eller bedre jobb enn Alcohol på det området, så gjør selvfølgelig ikke det noe, for da kan jeg på sikt legge fra meg Alcohol.

 

Noen som har noen bra forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan vel fjerne de programmene i Nero-pakken som du ikke bruker?! Eller mente du at Nero Burning Rom er for omfattende?

7893988[/snapback]

Nero Burning Rom er grei den, men uansett om jeg fjerner det jeg ikke skal ha i pakken så blir det med litt ekstra dill. Og syns det er litt dumt å betale for masse som jeg ikke bruker. Eller er det mulig å få kjøpt kun Burning ROM?

 

hva med å bruke en gammel nero-versjon? 5, eller 6-serien

7894032[/snapback]

Er selvfølgelig en mulighet, men liker å sitte på programvare som blir oppdatert. Vista støtte for eldre versjoner av Nero er det vel skralt med.

Lenke til kommentar
Du kan vel fjerne de programmene i Nero-pakken som du ikke bruker?! Eller mente du at Nero Burning Rom er for omfattende?

7893988[/snapback]

Nero Burning Rom er grei den, men uansett om jeg fjerner det jeg ikke skal ha i pakken så blir det med litt ekstra dill. Og syns det er litt dumt å betale for masse som jeg ikke bruker. Eller er det mulig å få kjøpt kun Burning ROM?

7894353[/snapback]

Jeg misforsto visst. Trodde du hadde det allerede ;)

 

Du kan jo prøve trial-versjonen av Ashampoo Burning Studio 6. Liker du det kan du kjøpe fullversjonen som koster 30 dollar (rett under 200 kroner). Sammenlignet så koster det 60/70 dollar fra nero.com for Nero 7 Premium...

 

(...)holder virkelig konkurrentene på avstand med all sin enkelhet. Skal du lage CD-er eller DVD-er fra iso-filer er operasjonen meget enkelt. Det samme om du ønsker å lage en musikk-CD av MP3-låtene dine.

Med Ashampoo Burning Studio 6 er det også støtte for Blu-ray formatet, hvilket kan gi mulighet for hele 25GB per lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...