Gå til innhold

Annbefaling av RPG

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg vil gjerne høre deres anbefalinger av RPG..

-Spillet skal vere dypt

-Spillet skal ikke vere i 2D men i 3D

-Spillet skal ikke vere fra dagens spill

Disse spillene har jeg/har rundet:

-Morrowind
-Deus ex
-Gothic 2
-diablo 2
-Never winter nights

Vil helst ikke at spillet skal vere så utrooolig kjent som morrowind og baldurs gate osv.

Men et spill som dere absolutt kan anbefale.

MvH xitto~ :thumbup:

EDIT: spill som akkurat har blitt nevnt skal ikke nevnes igjen :cool:

Endret av xitto
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fallout er jo utrolig kult da, men det stryker vel på "skal ikke være i 2d men i 3d". Ellers har du jo Knights Of The Old Republic, har bare spilt eneren, men det var utrolig heftig. En kompis av meg spiller også Vampire: The Masquerade - Bloodlines for tiden, han er RPG-frelst som få, og meget fornøyd med det.

Skrevet

Har ikke fått spilt det selv, går mest i konsoll for meg i disse dager. Men har forstått det har fått ganske bra reviews. Kompisen min mente noe i retning av at det kunne bli spesielt gøy hvis du hadde en viss interesse for vampyrer og andre horror/gotiske elementer.

Skrevet

Ser at du har Gothic 2, men hva med Gothic 1. Veldig bra det også og det er litt morro å få med seg det som skjer før Gothic 2.

Som virulence er Star Wars: Kotor veldig bra. Kotor 2 er også bra, men historien utover i spillet er noe amputert pga. at spillet måtte ut på marked og utvikler måtte kutte litt for å bli ferdig.

Vampire - Bloodlines er ganske morro, men det litt plaget av småfeil.

Skrevet

den er grei :thumbup: men kotor2 og vampire bloodlines var tatt opp fra før:) vil helst slippe å lese samme anbefalinger opp igjen og opp igjen :roll:

Skrevet

ja jeg liker mmorpg :) derfor bruker jeg å titte innom denne forumstråden MMORPG - hva spiller du? denne tråden laget jeg for RPG;)

jeg har prøvd en demo av arx fatalis på en demo på xboxn min...var syyyykt vanskelig..virket litt artig også :) jeg får vel finne en demo til pc å teste ut her;)

Skrevet
-Spillet skal vere dypt

-Spillet skal ikke vere i 2D men i 3D

-Spillet skal ikke vere fra dagens spill

Regner egentlig med at dette blir for gammelt igjen, men:

Hvis du tåler litt primitiv grafikk, kan du jo alltids prøve deg på gooooode, gamle Betrayal At Krondor. Det er 3d, om enn i en "tidlig form". Manuset ble ført i pennen av Raymod Feist selv, og holder glimrende standard. Spillet ble gjort gratis for noen år tilbake...

sjekk: http://en.wikipedia.org/wiki/Betrayal_at_Krondor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...