anthem90 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hei! jeg lurer bare på om denne Maskinen oppfyller mine krav! http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...D9-253AFC8F46B8 -Skal kunne kjøre Battlefield 2 uten lagg -Skal kunne kjøre World of warcraft uten lagg -Skal kjøre counter-strike med 100 FPS i smoke -Er det noe jeg har glemt eller gjort noen feil ? -Trenger jeg å bruke 12000kr for og oppfylle mine krav? har dere noe bedre forslag ? er dette en bra Maskin for omtrent 12000,- ? *er det nok med en brenner? kan dene lese av dvd filmer osv? er det noe jeg mangler ? Takker for alle seriøse svar (vis dere har et bedre forslag, så setter jeg pris på om dere lager ei ny liste til meg =D) Endret 7. februar 2007 av anthem90
Evil-Duck Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Kan med garanti si at den oppfyller dine krav ja
Kazaki Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Ser bra ut det der, skulle kjøre alle dine krav _UTEN_ problemer i min mening... Men ville evt. anbefalt et annet hovedkort og ram
anthem90 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Noen som vet om Komplett bygger pcer?
FBEN Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 (endret) I følge en annen melding her et sted, så bygger ikke Komplett med egenvalgte deler, kun med valg fra en av konfiguratorene. Men du får sende en mail til Komplett å spørre, kanskje han spurte på feil måte, eller misforsto? EDIT: Bytt minne til disse her, så har du litt å gå på hvis du vil overklokke senere. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322830 Endret 9. februar 2007 av FBEN
Petaaar Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 I følge en annen melding her et sted, så bygger ikke Komplett med egenvalgte deler, kun med valg fra en av konfiguratorene. Men du får sende en mail til Komplett å spørre, kanskje han spurte på feil måte, eller misforsto? EDIT: Bytt minne til disse her, så har du litt å gå på hvis du vil overklokke senere. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322830 7908742[/snapback] også får du leadtek 8800gtx til 3700spenn bedre skjermkort ,, også kan du bygge selv,, det er overaskende lett, klarte selv i en alder av 13 år ,, uten noe hjelp
Gavekort Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 øøøø..ja den oppfyller alle dine krav (+mine ) og jeg er enig at det er lett å bygge pc med du kan risikere å kortslutte noen deler hvis du ikke er forsiktig... ....og det er ikke gøy!
Petaaar Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hei! jeg lurer bare på om denne Maskinen oppfyller mine krav! http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...D9-253AFC8F46B8 -Skal kunne kjøre Battlefield 2 uten lagg -Skal kunne kjøre World of warcraft uten lagg -Skal kjøre counter-strike med 100 FPS i smoke -Er det noe jeg har glemt eller gjort noen feil ? -Trenger jeg å bruke 12000kr for og oppfylle mine krav? har dere noe bedre forslag ? er dette en bra Maskin for omtrent 12000,- ? *er det nok med en brenner? kan dene lese av dvd filmer osv? er det noe jeg mangler ? handlevogn. sånn ,der får du 8800GTX , lian li kabinett med 16,5db vifter, 600w mist, big tyhfon, 2gig ddr 667mhz,
Petaaar Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 øøøø..ja den oppfyller alle dine krav (+mine ) og jeg er enig at det er lett å bygge pc med du kan risikere å kortslutte noen deler hvis du ikke er forsiktig... ....og det er ikke gøy! 7913901[/snapback] bruk antistatisk lenke,, har bygd 2pcer ,, oppgradert flere ,, går bra uten og ,, ikke opplevd kortslutting, men en foldel og ha antistatisk lenke
Gavekort Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 (endret) blablabla 7913901[/snapback] bruk antistatisk lenke,, har bygd 2pcer ,, oppgradert flere ,, går bra uten og ,, ikke opplevd kortslutting, men en foldel og ha antistatisk lenke 7913936[/snapback] antistatisk lenke + antifett-såpe til å fjerne fett fra hender(og husk å tørk hendene etterpå for vann + strøm = "POOF!,Gnistre!..... BANG! ) Endret 10. februar 2007 av Bob_mafia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå