Gå til innhold

Vannkjøling for høyere ytelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser ikke for meg at folk gidder å betale en tusing ekstra for å bruke opp (omtrent) alle PCI-plassene i maskinen. Da kjøper man heller et skikkelig vannkjølingssett, skikkelig kjøleblokk og har single-slot løsning på 8800GTX... :devil:

Endret av Ar`Kritz
Skrevet (endret)

Jeg haddet den vannkjølingen på 1900xtx, fungerte flott på det kortet.

edit

Trenger ikke bruke pci sporene da, om du har litt plass i pcen, men ledningene ser litt kortere ut her da en på mitt tidewater sett.

Endret av simalarion
Skrevet

Kjøp deg det billigste 8800gtx-en, og en ekstern Zalman Reserator, samt vannblokk til CPU og GPU. Da får du vannkjølt både CPU og GPU for ca samme prisen, UTEN noen vifter! :)

Skrevet

TJa hva med å få et 1900xtx til å holde helt kjeft + temp som går betraktlig ned (husker ikke hvor mye det var, men godkjent var det).

Angret ikke 1 sekund på det kjøpet, billig å utførte nøyaktig det jeg trengte, om det er bra nokk til 8800gtx er en annen sak.

Skrevet

Teiteste tingen jeg har sett noensinne. Hva er vitsen med å ta opp alle PCI slottene ? Er da bedre å bare ha en vannblokk og la oss bruke eksterne vannkjølingssystem. Det er vel 2x mer effektivt også.

Skrevet
Kjøp deg det billigste 8800gtx-en, og en ekstern Zalman Reserator, samt vannblokk til CPU og GPU. Da får du vannkjølt både CPU og GPU for ca samme prisen, UTEN noen vifter! :)

7891432[/snapback]

Tror det skal godt gjøres å holde både et 8800GTX og en (gjerne overklokket) C2D prosessor på en levelig temperatur med Reserator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...