Gå til innhold

Får ikke åpnet .exe filer


RMBB

Anbefalte innlegg

Jeg har et litt snodig problem, når jeg prøver og kjøre hvemsomhelst av .exe filer som jeg har på maskinen får jeg beskjed om at:

"Denne filen har ikke et tilknyttet programm som kan utføre denne handlingen. Opprett en tilknytning i kontrollpanelet Mappealternativer"

Dette kommer uansett hva jeg trykker på untatt IE.

Har forsøkt og gått inn i sikkerhetsmodus men det er akuratt det samme problemet der... Noen som har vert borti dette? Kan vel være en eller annen form for virus...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et litt snodig problem, når jeg prøver og kjøre hvemsomhelst av .exe filer som jeg har på maskinen får jeg beskjed om at:

"Denne filen har ikke et tilknyttet programm som kan utføre denne handlingen. Opprett en tilknytning i kontrollpanelet Mappealternativer"

Dette kommer uansett hva jeg trykker på untatt IE.

Har forsøkt og gått inn i sikkerhetsmodus men det er akuratt det samme problemet der... Noen som har vert borti dette? Kan vel være en eller annen form for virus...?

7890415[/snapback]

Er dette når du trykker på snarveier på skrivebordet, eller er det også hvis du åpner .EXE fila i programfiler?

Lenke til kommentar
Jeg har et litt snodig problem, når jeg prøver og kjøre hvemsomhelst av .exe filer som jeg har på maskinen får jeg beskjed om at:

"Denne filen har ikke et tilknyttet programm som kan utføre denne handlingen. Opprett en tilknytning i kontrollpanelet Mappealternativer"

Dette kommer uansett hva jeg trykker på untatt IE.

Har forsøkt og gått inn i sikkerhetsmodus men det er akuratt det samme problemet der... Noen som har vert borti dette? Kan vel være en eller annen form for virus...?

7890415[/snapback]

Er dette når du trykker på snarveier på skrivebordet, eller er det også hvis du åpner .EXE fila i programfiler?

7890436[/snapback]

 

Det kommer hvis jeg prøver og åpne i programmfiler også. Uansett... Får ikke åpnet paint engang :no:

Lenke til kommentar
har du prøvd start-> kjør->notepad eller iexplorer? :hmm:

7890497[/snapback]

 

 

Ja, notepad finner den ikke... Jeg må velge den fra liste over programmer. Og da kommer samme melding opp.

Når jeg kjører iexplorer finner den ikke programmet. Men velger jeg den fra startmenyen funker den. Det er den eneste som funker...

Får ikke kjørt systemgjenoppretting heller fordi den er heller ikke "tilknyttet et program bla bla..."

Endret av Jyztrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...