Gå til innhold

mitt N73 problem


Zypod

Anbefalte innlegg

Hei!

 

jeg har en Nokia N73 som bare kødder

 

mobilen har med å henge seg når jeg skal inn på kamerafunksjonen. den klare ikke åpne meldingsinnboksen slik den skal, der får den akutt stoppfunksjon, vil ikke åpne. kommer inn på spill når jeg åpner kameradekslet. åpner jeg kameradeksle kan den henge seg opp, og blinker inn og ut av kameramodus. og etter å ha tatt 2-3 bilder med litt tid imellom da henger kamera seg, og Tlf låser seg..

 

er det no håp om en firmware patch eller no å last ned eller må jeg sende den på service?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

jeg har en Nokia N73 som bare kødder

 

mobilen har med å henge seg når jeg skal inn på kamerafunksjonen. den klare ikke åpne meldingsinnboksen slik den skal, der får den akutt stoppfunksjon, vil ikke åpne. kommer inn på spill når jeg åpner kameradekslet. åpner jeg kameradeksle kan den henge seg opp, og blinker inn og ut av kameramodus. og etter å ha tatt 2-3 bilder med litt tid imellom da henger kamera seg, og Tlf låser seg..

 

er det no håp om en firmware patch eller no å last ned eller må jeg sende den på service?

7886830[/snapback]

 

Det finnes oppdateringer av programvaren via nettet.

 

Les "Diskuter N73 her" tråden

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hvor stort minnekort bruker du på telefonen? Jeg fant ut at min telefon fungerte mye bedre uten minnekortet.

 

Dersom du tar 'forhåndsregler' så skal det være null problem å ha et 2 Gb minnekort der og ha masse ting på uten at det skal hakke eller minske ytelsen.

 

Det er dog verdt å merke seg at jo mer du bruker av telefonminnet jo mer ustabil vil også telefonen bli.

Deretter kommer også antall programmer du har på telefonen. Selv hadde jeg en drøss med programmer før forrige firmwareoppdatering (la inn de fleste programmer på minnekortet). Ytelsen sank etterhvert.

 

Analogt kan du sammenligne det med å ha mange programmer under 'autostart' i Winodws, da N73 må "fetche" alle programmene og laste de når du starter telefonen.

 

Ellers er det å frigjøre Ram på telefonen. Et gratis program som gjør dette er Tasky.

Det finnes også en 3.parts Filbehandler som kan gjøre dette, men denne må du signere selv. FExplorer (Dersom du har hatt Symbian teleon før så kjenner du sikkert til dette lille gratis vindunderet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...