Gå til innhold

Alchemy - hvilken gren bør jeg velge på 360?


Anbefalte innlegg

Om man er i guild så holder det med 1-2 av hver (forutsett at disse er nogenlunde aktive). Skal man lage pots, selv en alchemist, kan da sende matsene til han og håpe på å få noen ekstra pots, eventuelt dele utbytte for han burde jo tross alt få noe ut av det han og.

 

Transmutation derimot, har en cooldown, og den er det jeg kommer til å ta. Første selge en transmute, så kanskje sitte igjen med noe etterpå? Hadde vært digg å bare fått en primal might eller noe ja! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Holdt på å mekke pots i går for å få mer plass i banken.. Hadde sinnsykt mye herbs der. Så plutselig får jeg sånn ding lyd som når man levler og det kommer på skjermen.

 

Discovery: Recipie  Flask of Relentless Assault

 

og vips så hadde jeg en ny recipie i alchemy boka mi :)

 

http://wow.allakhazam.com/db/spell.html?ws...589&source=live

7904567[/snapback]

 

Slettes ikke dumt det der, gratulerer =)

 

Har enda ikke bestemt meg for hvilken specialization jeg skal ta, har alt klart for transmute-mastery, og straks alt klart til Potion / Elixir Mastery. Har et *tonn* med herbs sendt over til div. alts, får satse på at jeg kan bestemme meg etterhvert ;)

 

Sine fordeler med alt, hadde jo vært greit å få et par ekstra Primal Might på en transmute siden det tross alt er tidsbegrenset hvor ofte man kan lage en, men ser ikke helt for meg det store markedet for de på min server, Bronze Dragonflight ble opprettet rett før TBC for transfers only, og er enda "low-population".

 

Elixir mastery er gunstig da jeg for min del løper mye rundt alene utenom raids, men derav er og potion mastery gunstig for raids (super healing, div. protection potions). I tillegg er de nye protection-potions helvete å lage, så hadde jo ikke vært så dumt å fått et par ekstra av de. Men men, får se hva det blir til.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Ville valgt elixir.. Kos med en ekstra flask :p

7889093[/snapback]

 

En Flask er en Flask, og ikke en elixir eller pot. Flasks vil dermed ikke påvirkes uansett hva du velger.

 

Forøvrig valgte jeg selv transmute.

7900347[/snapback]

Du tar feil. For øyeblikket ligger Flasks under Elixir, og er påvirket av Elixir Specialization. Men! Blizzard har sagt at det kan bli forandret i nær fremtid.

Lenke til kommentar
Holdt på å mekke pots i går for å få mer plass i banken.. Hadde sinnsykt mye herbs der. Så plutselig får jeg sånn ding lyd som når man levler og det kommer på skjermen.

 

Discovery: Recipie  Flask of Relentless Assault

 

og vips så hadde jeg en ny recipie i alchemy boka mi :)

 

http://wow.allakhazam.com/db/spell.html?ws...589&source=live

7904567[/snapback]

 

 

Discovery ?? vil det si du lærte den "gratis?" :S

Lenke til kommentar
Holdt på å mekke pots i går for å få mer plass i banken.. Hadde sinnsykt mye herbs der. Så plutselig får jeg sånn ding lyd som når man levler og det kommer på skjermen.

 

Discovery: Recipie  Flask of Relentless Assault

 

og vips så hadde jeg en ny recipie i alchemy boka mi :)

 

http://wow.allakhazam.com/db/spell.html?ws...589&source=live

7904567[/snapback]

 

 

Discovery ?? vil det si du lærte den "gratis?" :S

7904935[/snapback]

 

Det stemmer, men det er visst rimelig random det discovery systemet. Leste om en fyr som hadde mekka over 700 pots og ikke fått en eneste discovery recipie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...