The Norwegian Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hei! Lasta ned GTA 2 her om dagen og innstallerte det. Men når jeg restartet vil ikke spillet starte igjen! Det kommer bare opp en programfeil og den spør om jeg vil sende feilrapport. Har prøvd reinstall og modify men ingenting funker :/ Takk
gjerdeanders Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hei! Lasta ned GTA 2 her om dagen og innstallerte det. Men når jeg restartet vil ikke spillet starte igjen! Det kommer bare opp en programfeil og den spør om jeg vil sende feilrapport. Har prøvd reinstall og modify men ingenting funker :/ Takk 7881731[/snapback] Har du prøvd å reinstalere spillet? Har du lasta det ned fra den offisielle sida til GTA? Jeg hadde samme problemet når jeg lastet det ned fra den offisielle sida, lasta det ned en annen plass (Hvor kan jeg ikke kan si p.g.a reglemanget ). Då funka det fint. Tror det er noe gale med den som ligger opplasta på sida til GTA
J-R Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Den som ligger på den ofisielle siden funker helt fint den.
Gal_ape Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har et problem som gjør at alt bare speeder up som F***
FleshEater Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Tror du må stille noe saker i options for å få normal speed.
streeter Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 På GTA1 er det en frame limiter som bremser opp ca på F8 tasten, kan være det funker på toern også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå