LockBreaker Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hei. Har støtt på et problem i Oblivion der "automove" har låst seg. Og karakteren min beveger seg veldig sakte i enkelte tilfeller. Noen som har hatt denne bugen eller hvet hvordan man fikser det? Mvh LockBreaker
Campin Carl Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 har du prøvd og se deg selv i tredje person? hvis du står i hoppe modus bare i luften altså, åpne opp konsollen ( vanlig er § ) og skriv inn "tcl" (uten hermetegn) gå ut av konsollen (§ den igjen ) gå litt opp i luften åpne opp konsollen igjen og skriv tcl igjen og gå ut av konsollen Voïla!
LockBreaker Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Står ikke stille i lufta, men beveger meg på en måte i snikemodus farten. Men kan det være noe med at jeg har en game pad tilkoblet? (joystick og.l.) Mvh LockBreaker
Campin Carl Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 ta ut gamepaden(joystick whatever) og se hva som skjer da, jeg mener det hadde noe problemer
Valkyria Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 campin carl har svaret hadde akkurat samma problem
LockBreaker Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Takk for all hjelp! Mvh LockBreaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå