m0zzdart Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hvilken nettbutikk selger de windows xp professional SP2 billigst!?
nebrewfoz Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Det kan du finne ut her. edit: (Det finnes mer enn en versjon av XP SP2 ... Det er ikke bare Vista som er litt rotete.) Endret 5. februar 2007 av nebrewfoz
m0zzdart Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Det kan du finne ut her. edit: (Det finnes mer enn en versjon av XP SP2 ... Det er ikke bare Vista som er litt rotete.) 7876318[/snapback] jeg vil ha den nyeste windows xp pro sp2. som billig som mulig
nebrewfoz Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 jeg vil ha den nyeste windows xp pro sp2. som billig som mulig 7876397[/snapback] Norsk eller Engelsk? 32-bit eller 64-bit? Fullversjon, Oppgradering (fra tidligere Windows), eller OEM-versjon? Alle XP Pro SP2-versjoner er like nye. (Eller like gamle, om du vil.) Du finner vel alle i listen jeg henviste til ...
m0zzdart Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 jeg vil ha den nyeste windows xp pro sp2. som billig som mulig 7876397[/snapback] Norsk eller Engelsk? 32-bit eller 64-bit? Fullversjon, Oppgradering (fra tidligere Windows), eller OEM-versjon? Alle XP Pro SP2-versjoner er like nye. (Eller like gamle, om du vil.) Du finner vel alle i listen jeg henviste til ... 7876513[/snapback] den aller nyeste 32 bit samma om det er norsk eller engelsk spiller ingen rolle. ikke oem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå