Gå til innhold

C&C: Tiberium Wars Generelt & Demoprat.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498
Skrevet

ytelses messig krever ikke spillet stort. jeg kjører det på maks med en c2d e6300 @ 1,86ghz, 2gb ram og 7800gt. da spiller jeg i 1280*1024 med alle innstillinger på maks.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet
Vel, vil du spille de gamle spillene, så bør du nok få tak i C&C fra 1995, det er best i mine øyne :)

Angående NOD, du må nok vente til Full version for dem, kun GDI i demo.

Spillets natur er nok en vennesak pga folk har ALT for store forventninger, forvent ingenting, og bli alltid glad er teknikken! :)

8033593[/snapback]

har alle C&C spillene stående her i hylla mi :love: spiller stadig vekk RA2 og tiberian sun

Skrevet

Bare jeg som ikke får startet spillet? Spillet krasjer og fryser PC-en, eneste som hjelper er VPU Recover eller restart. Har altså ett ATI X1900XT. Og før du spør, ja, jeg har siste drivere og DirectX.

Skrevet

syns det var skuffende, blir nok fort lei dette spillet. Supreme Commander er mye bedre imo. Pluss du kan gå flere forskjellige strategier der.

Skrevet

Spilt det i hele kveld nå, og er vel bare én ting å si.....dritt! Huff, og jeg som hadde store forhåpninger til at dette spillet skulle bli skikkelig bra. Nok en gang skuffer EA.

Nei, tilbake til Starcraft og Supreme Commander...

Skrevet
Spilt det i hele kveld nå, og er vel bare én ting å si.....dritt! Huff, og jeg som hadde store forhåpninger til at dette spillet skulle bli skikkelig bra. Nok en gang skuffer EA.

Nei, tilbake til Starcraft og Supreme Commander...

8034755[/snapback]

Spilt hele kvelden og mener det er dritt?

Om det er dritt ville du vel sluttet og spille etter 5 minutter? :)

Skrevet

8034950[/snapback]

Hehe, faktisk ikke. Er jo C&C så ville så gjerne like det....

Var nok litt vel harde uttalelser jeg kom med der, men ble veeeldig skuffa. For all del, spillet er vel ikke direkte elendig, men dette er jo ikke noe vi ikke har sett før.

Skrevet

8034950[/snapback]

Hehe, faktisk ikke. Er jo C&C så ville så gjerne like det....

Var nok litt vel harde uttalelser jeg kom med der, men ble veeeldig skuffa. For all del, spillet er vel ikke direkte elendig, men dette er jo ikke noe vi ikke har sett før.

8035041[/snapback]

jepp, derfor det blir kjedelig etter par timer..

Skrevet

Er multiplayer som teller :thumbup:

Når det gjelder oppfølgere så kjenner man jo igjen ting, klart det. Og vil nok si at GDI er den minst spennende faction å spille da.

Skrevet
Forandrer denne tråden til en mer sentral informasjonstråd for Command & Conquer 3: Tiberium Wars.

Vi ønsker ikke en haug store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet.

Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Diskusjon rundt demoen kan for eksempel tas her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=723587

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...