Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer ikke close samtalen riktig


Anbefalte innlegg

Har et problem når det gjelder sjekking av jenter. Når det gjelder sjekking av stygge jenter(som oftest home parties) funker det stort sett og bra. men når det kommer til de fine klikker det( tør ikke bruke samme taktikk som med de stygge :) ). Et eks. fra forrige uke(da på byen)

 

Jeg sitter på sofaen(i et sitteområde med et par andre) sammen med en venn og drikker en halvliter. så kommer det en jentegjeng bort denne sittegruppa. En av de fine jentene setter seg ned ved siden av meg og spør om det er plass. klart det, og introduserer meg osv, hun virker interessert Flyten i pratet går bra. men etter å ha sittet der en god stund og pratet må hun på do. selvfølgelig var det siste gang jeg så henne. Da tenkte jeg etterpå at jeg burde ha prøvd meg mer med kroppen. men hvordan skal jeg ta det opp på neste nivå? skal jeg prøve meg med fysisk kontakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du utdype litt hva som "stort sett går greit" med "stygge" jenter, men som du ikke tør gjøre med "fine" jenter?

 

Jeg tror du ville bli overrasket over hva som faktisk fungerer, så... details please.

 

I mellomtiden kan jeg fôre deg med at hun antagelig stakk pga en av følgende:

 

- Du klarte ikke skape tiltrekning, eller kjemi om du vil. Det er utrolig hva enkelte holder ut bare for å være høflige... Og for å slå et par spiker til i kista; hadde hun vært interessert så hadde hun garantert kommet tilbake.

 

- Hun kjedet seg. Hvis du ikke kan skape følelser og tilføre energi til samtalen så går de som regel lei etter hvert.

 

- Du var usikker. Jenter kan spotte usikkerhet på sekundet, og selv om det ikke alltid er en bevisst prosess så vil de gjerne få følelsen av at "noe" er galt og forsvinne etter hvert.

 

- Du var nøden på å få ett eller annet fra henne, enten følelser, sex eller anerkjennelse, og solgte ballene dine for å få henne til å "like" deg.

 

Men, uten detaljer så er dette bare vill gjetting :p

Lenke til kommentar

Virker som det kan stemme det du sier der. Med de ... har jeg en mer "gi faen" holdning og begynner å grafse og sånn uten å egentlig snakke med dem så mye. mens de pene blir jeg litt mer tilbakeholden og fører en mer passiv tone, som ofte ender med at de virker som de har det kjedelig og stikker. de virker litt interessert i begynnelsen virker det som men så stikker de. kjipt. skal prøve å skape litt mer liv i samtalen som du sier. kanskje litt mer humor? håper det funker bedre. Hva tror du om å berøre dem mer?

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det (er selv jente) kan det være en del ting:

 

- Hun følte ikke noe kjemi

- Hun bestemte seg for å gå et annet sted (kansje hun fikk en meld under dobesøket?!)

- Hun syntest praten ble kjedelig

 

Det kan være mange ting som spiller inn i en slik situasjon. Men slike jeg har erfart er det gøy med gutter som har humor, som spiller på det og som har samme interesse grunnlag som meg selv, da går praten litt bedre.

 

Fysisk kontakt som rompebeføling osv er ikke så populært, syntest verken jeg eller de jentene jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Du må også strutte av selvtillit (tror jeg, emn ikke være bråkjekk)...

7881138[/snapback]

 

Det er en fin linje mellom det der.. den må du finne.. du må være trygg på deg selv.. hvis du er usikker hele tiden så blir jenta frustrest og så gidder hun ikke mer tilslutt..

Lenke til kommentar
Du må også strutte av selvtillit (tror jeg, emn ikke være bråkjekk)...

7881138[/snapback]

 

Det er en fin linje mellom det der.. den må du finne.. du må være trygg på deg selv.. hvis du er usikker hele tiden så blir jenta frustrest og så gidder hun ikke mer tilslutt..

7881160[/snapback]

 

Ja det mangler vel noen ganger tror jeg. får jobbe med selvtilliten.

Lenke til kommentar
Til chicksa på dette forumet. hvilken fremgangsmåte er best for å kysse/rote med dere?

7881101[/snapback]

 

Kommer ann på om det er tildfeldig "rote-med-en-dame-på-byn" eller om det er en du liker. Først og fremst må jo det være fysisk tiltrekning, og så er jo det litt selvtillit og sjarm som må til, mener jo jeg. Tviler på at du bare trenger å si hei til en jente så hopper hun på deg, med mindre hun er veldig glad i å kysse random :roll:

Lenke til kommentar

Gadd egentlig ikke lese hele tråden, men "the bottom line" er at man må bare ha god selvtillit. Som sagt så er dette jenter du neppe kommer til å bry deg om igjen hvis det skjærer seg med dem, så.. kjør på. :) Verste som skjer er at du blir avvist.

Men av erfaring så tenner de fleste på en som tør å være rett fram, og ikke plundre rundt som en idiot i en halvtime før de mister interessen.

 

(Alt er relativt, sier ikke at du skal nappe i nippelen demmes etter 5 minutter heller). Det er en mellomting. Men ikke vær redd for å ta en sjans. :)

 

Latterlig trøtt når jeg skriver dette, så det gir neppe noen mening, men.. Lykke til.

Lenke til kommentar

Vær litt små frekk, når hun spør om det er plass så svarer du for.eks " Det spørs hvor mye du betaler" Eller" Såklart, endeligl er du her" Ser nærmere på henne" Heey, du er ikke Bonnie tyler"

Viktig regel, begynn å snakke med henne innen 3 sekund. Vist ikke bygger du deg bare opp en masse tanker om hva som kan gå galt og hun får tid til å fundere på hvorfor du ikke snakker til henne.

 

En annen veldig viktig ting, ikke sitt å spør om alt mellom himmel og jord. Fortell noe istedet, hva som helst.

Ta på henne, ikke på noe pervers måte, bare legg hånden på skuldren hennes. Viss hun trekker seg unna, ta bort hånden enkelt og greit. Prøv igjenn senere.

 

Bare noen få tips. more to come, nå skal jeg ha gym ;)

Lenke til kommentar
Lær deg å danse! Noe enklere skjekketriks enn det kan man ikke finne ;)

 

Dessuten så slipper man pinlige stillheter osv også.. Bruk kroppen og blikk til å flørte med ^^

7881556[/snapback]

 

Dansing funker fett. Selv kan jeg ikke å danse, men jeg får oppmerksomhet likevel. Driter i åssen jeg tar meg ut, er litt tilbakeholden med "gnukkinga" og alt går bra :)

Lenke til kommentar
Til chicksa på dette forumet. hvilken fremgangsmåte er best for å kysse/rote med dere?

7881101[/snapback]

 

Nå er jeg ikke noe chick akkurat, og det finnes ingen direkte fasit på dette. Men jeg skal prøve å gi noen tips. For å få nærkontakt må man komme nær. Visk ting til henne i øret, dans med henne osv. Er hun komfortabel med deg nære seg går du videre, søk øyekontakt og kyss henne. Vent til hun ønsker det like mye som deg.

Nøkkelen er å vise hva du vil, uten å være desperat eller klåfingra.

Lenke til kommentar
Til chicksa på dette forumet. hvilken fremgangsmåte er best for å kysse/rote med dere?

7881101[/snapback]

 

Nå er jeg ikke noe chick akkurat, og det finnes ingen direkte fasit på dette. Men jeg skal prøve å gi noen tips. For å få nærkontakt må man komme nær. Visk ting til henne i øret, dans med henne osv. Er hun komfortabel med deg nære seg går du videre, søk øyekontakt og kyss henne. Vent til hun ønsker det like mye som deg.

Nøkkelen er å vise hva du vil, uten å være desperat eller klåfingra.

7884091[/snapback]

 

godt poeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...