Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kaller du kjæresten din for?


Anbefalte innlegg

Haha, noen her (som meg :p ) er såpass fjortis at Pewz blir mest brukt ... men ikke til kjæresten , dvs, har ikke kjærste og det ville i såfall vært en gutt ;)

Men Pews / pewz er nesten litt søth da :love: Pleier å kalle Helén for peWz :) og pusen, altså katten, kalles for tjukken ;)

men ok, jeg kaller mange gutter også for pewz :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble iallefall enig med meg selv om at denne har gått for langt OT, så jeg stenger tråden. Hvis det er mulig å rydde opp i rotet deres er det mulig tråden blir åpnet igjen, men ikke forvent for mye.

 

Kommentarer på moderering taes som vanlig på PM

 

edit:

Jeg har nå rensket ut 80 innlegg som er slettet, og tråden blir åpnet igjen. Vil bare gjøre dere oppmerksom på at det ikke skal så mye OT til før den blir stengt igjen. Dere er advart...

Lenke til kommentar
skatten,gullet,vennen ..og slike ting . men aldri noe som er for klissete

7878928[/snapback]

 

Og hva er "for klissete" for deg? Noen eksempler?

 

Jeg bruker å kalle damen min for "lille venn" forresten. :)

7878958[/snapback]

vel det må bli noe slikt som lille smørblomst eller sukkertopp . syns det blir litt mye :p . men passer sikkert for mange andre

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Pjusken og pus er det jeg kaller madammen. Selv blir jeg omtalt som late jævel :shrug: .

7879302[/snapback]

 

hehehe, er det madammen din som kaller deg for late jævel? :)

ps. hva er pjusken forno?

7879323[/snapback]

 

Begynte å kalle henne pjusken etter en vindstorm i Bergen som gjorde håret hennes rufsete. Noe som vi, i hvert fall her i Bergen, også omtaler som pjuskete. Så da kalte jeg henne pjusken. Det var i den første fasen av forelskelse, så man sier mye rart da. :)

Lenke til kommentar
Fordi når noen sier noe, så tar jeg det veldig bokstavlig. Selv om jeg skjønner godt hva de mener, kan jeg finne på å le av det fordi betydningen er en annen.

7873207[/snapback]

Metaforer, billedlig tale, sammenlikninger og abstraksjoner er en fin egenskap ved den menneskelige hjerne, og det er en veldig vesentlig del av det som skiller oss fra primitive arter. Men det er klart at du foretrekker å likne mer på de primitive artene, selv om å bryte med dine egne prinsipper hadde kunnet gjøre kjæresten din blid en gang i blant.

 

.. goaste....

7879355[/snapback]

Goaste, som i

# "Goatse" feilstavet?

# "Beste" på en rar dialekt/grammatikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...