Bob Sacamano Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hei, skal kjøpe oblivion, har aldri prøvd det før, men folk sier at det er bra^^ Har bare noen spørsmål: Er det online? Hvilken pakke burde jeg kjøpe(har det kommet ut expansion pakker?) Det var alt takk på forhånd^^
SCV Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 det er ikke online nei, og det har ikke kommet expansions, kommet noen offesielle patcher med litt ekstra stash du kan laste ned. og ja, det er veldig veldig bra om du har litt tolmodighet og liker og traske rundt i skogen og finne gruver og drepe zombier, skjeletter, goblins og vampyrer
Bob Sacamano Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 *bestiller oblivion fra internet fra internett* Men auto instalerer spillet nye patcher, eller må du gjøre det selv, og hvor kan du finne nye patcher? Takk
tommen_h Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 patcher finner du på www.elderscrolls.com du må innstallere de selv du kan ta en tur innom https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=570824 Der er det mange fine mods som gjør gameplay myyye bedre håper du blir fornød med ditt spillkjøp da det ble veffal jeg :D
RRhoads Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 det er ikke online nei, og det har ikke kommet expansions, kommet noen offesielle patcher med litt ekstra stash du kan laste ned. og ja, det er veldig veldig bra om du har litt tolmodighet og liker og traske rundt i skogen og finne gruver og drepe zombier, skjeletter, goblins og vampyrer 7870600[/snapback] Det har kommet en expansion: Knights of the nine tror jeg det heter.
Bob Sacamano Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 takk for svar, bestilte ett til tohundrelappen Men collectors edition, hva er det?
Tim Pop Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Spillet er det samme, men du får med litt ekstra stæsj, som feks en "gull"mynt fra spillet. Detaljer sakset fra Amazon.com: Collector's Edition Content:- Pocket Guide to the Empire- Making of Oblivion Documentary- Septim Gold Coin. Tim
benyeah Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Knights of the Nine er en utvidelsespakke som har kommet. Hvis du har kjøpt Oblivion på PC må du kjøpe pakken ved siden av, men hvis du har kjøpt det på 360 kan du laste den ned fra Marketplace.
Lakus Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Det har kommet en expansion: Knights of the nine tror jeg det heter. Allmen feil dette og tro at Knigths of the Nine er en ekspansjon, det er det ikke! Det er og blir en Plug-in! Første ekspansjonen som kommer til Oblivion kommer om 2-3mnd og heter Shivering Isles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå