Gå til innhold

TES: skal kjøpe oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal kjøpe oblivion, har aldri prøvd det før, men folk sier at det er bra^^

Har bare noen spørsmål:

Er det online?

Hvilken pakke burde jeg kjøpe(har det kommet ut expansion pakker?)

Det var alt ;)

takk på forhånd^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke online nei, og det har ikke kommet expansions, kommet noen offesielle patcher med litt ekstra stash du kan laste ned.

og ja, det er veldig veldig bra :) om du har litt tolmodighet og liker og traske rundt i skogen og finne gruver og drepe zombier, skjeletter, goblins og vampyrer :)

Skrevet
det er ikke online nei, og det har ikke kommet expansions, kommet noen offesielle patcher med litt ekstra stash du kan laste ned.

og ja, det er veldig veldig bra :) om du har litt tolmodighet og liker og traske rundt i skogen og finne gruver og drepe zombier, skjeletter, goblins og vampyrer :)

7870600[/snapback]

Det har kommet en expansion: Knights of the nine tror jeg det heter.

Skrevet

Spillet er det samme, men du får med litt ekstra stæsj, som feks en "gull"mynt fra spillet.

Detaljer sakset fra Amazon.com: Collector's Edition Content:- Pocket Guide to the Empire- Making of Oblivion Documentary- Septim Gold Coin.

Tim

Skrevet

Knights of the Nine er en utvidelsespakke som har kommet. Hvis du har kjøpt Oblivion på PC må du kjøpe pakken ved siden av, men hvis du har kjøpt det på 360 kan du laste den ned fra Marketplace.

Skrevet
Det har kommet en expansion: Knights of the nine tror jeg det heter.

Allmen feil dette og tro at Knigths of the Nine er en ekspansjon, det er det ikke!

Det er og blir en Plug-in!

Første ekspansjonen som kommer til Oblivion kommer om 2-3mnd og heter Shivering Isles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...