MysticoN Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hello, sitter her med ei hylle med cd plater (orginale) og har lyst å ha de inn på pc'en. så jeg trenger et mp3 converter program. dette er får å gjøre det lettere for meg, får å slippe å bytte plater i hele tiden.
Torbjørn T. Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Audiograbber er eit fint CD-rippeprogram. Last ned LAME, som du finn på den same sida, for å gjere MP3-konverteringa.
MysticoN Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Audiograbber er eit fint CD-rippeprogram. Last ned LAME, som du finn på den same sida, for å gjere MP3-konverteringa. 7870272[/snapback] takker, men Audiograbber gjore jobben bra.. kunne velge å conventere fra cd til mp3 der:D
Torbjørn T. Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Ja, er klar over det, poenget er at ein bruker LAME i Audiograbber, og at ein kan få MP3ar i betre kvalitet med den. Eg var veldig uklar på det punktet, beklager det.
MysticoN Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Ja, er klar over det, poenget er at ein bruker LAME i Audiograbber, og at ein kan få MP3ar i betre kvalitet med den. Eg var veldig uklar på det punktet, beklager det. 7870584[/snapback] fant ut det no etter at jeg hadde kopiert 2 cd'er:/ men takker uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå