Gå til innhold

37" LCD TV


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en 37" LCD tv. stort sett til film fra pc eller dvd (også 720p video), 360spilling og Digital parabol.. må støtte minst 720p og helst ikke koste meg mer enn 11.000

 

har sett på Viewpia 37" (folka har en), og den virker meget fin.. eneste negative er vel oppløsningen.. som ikke er en "standar" oppløsning..

 

noen som har tips for hva jeg burde gå for? hva er den beste tv'n jeg får for under 11.000 ..

 

 

takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

I min mening er Toshiba 37WL66Z den definitivt beste lcd tv`n i ca. 10000 kr klassen. Den ble best i test i Lyd & Bilde i november 2006, og da leste jeg at den kostet 20.000 kr, men nå har den altså sunket en god del i prisen. Hvis du går i en butikk, type elkjøp, så vil de gi deg en pris på nærmere 15K, så til 10K er det et røverkjøp!

 

Det er veldig utbredt med etterslep i bildet til lcd tv`r, og de philip 37" fe.ks, som de selger på elkjøp er bare skrot i forhold. Jeg kjøpte meg en slik Toshiba på netshoposlo.no, og jeg er storfornøyd. Bedre skal du lete lenge etter. Les testen!

Lenke til kommentar
har sett litt på denne: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...301&plid=71301#

 

er det en god tv eller? får den for ca 11.000

 

eller hva med denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=69098

7877366[/snapback]

 

Jeg kjøpte nettopp Philips 37PF7331/12 og den er bra. Jeg har både kabel og Parabol og bildene er glimrende på parabol kontra kabelTV. Sammenlignet med bilder fra min gamle billedrørsTV og jeg slet veldig for å få satt opp nesten like bra fargegjengivelse av ansikter. Designet er bra hvis du liker høytalere på sidene. Veldig bra fjernkontroll, enkel å bruke og meget pent design etter min smak. Høy WAF for den som må ta hensyn til dette.

 

Vurderte de fleste 37-40" på markedet, og endte på denne. Noen ville sikkert valgt annerledes, men personlig har jeg sans for Philips.

 

Expert selger denne til 12995, så du sparer tusenlappen kontra mpx.

Lenke til kommentar

takk for tips... tror nok jeg går or en Toshiba 37WL66ZS .. får den til 11500 på elprice.. veit at den er til 10750 på netshop, men føler det er bedre å kjøpe den i en lokalbutikk slik at jeg slipper stress om det skulle bli noe problem med den..

 

hadde vært fint om noen kunne sagt noe om den tvn.. om den er verdt penga eller om jeg burde gå for noe annet.. gidder som sagt ikke bruek mer enn 10-12000 ..

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte nettopp Philips 37PF7331/12 og den er bra. Jeg har både kabel og Parabol og bildene er glimrende på parabol kontra kabelTV. Sammenlignet med bilder fra min gamle billedrørsTV og jeg slet veldig for å få satt opp nesten like bra fargegjengivelse av ansikter. Designet er bra hvis du liker høytalere på sidene. Veldig bra fjernkontroll, enkel å bruke og meget pent design etter min smak. Høy WAF for den som må ta hensyn til dette.

 

Vurderte de fleste 37-40" på markedet, og endte på denne. Noen ville sikkert valgt annerledes, men personlig har jeg sans for Philips.

 

Expert selger denne til 12995, så du sparer tusenlappen kontra mpx.

7889877[/snapback]

 

Ah, en philips fan :thumbup:

 

Jeg har en philips 32pf9731d, eller 32" i 9 serien som de kaller det. Den har pixelplus 3 HD, natural motion, clear lcd dynamisk kontrastforhold med 7000:1 og mange mere brae features. Den fungerer faktisk sinnsykt bra på kabeltv og til og med vanlig bordantenne! bildet blir nesten like klart med analoge kabeltv signaler som med parabol :yes:

 

Og med xbox 360, dritbra!! :w00t:

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
nr1-Lasse  Postet 05/02-2007 : 21:14

  Hei!

 

I min mening er Toshiba 37WL66Z den definitivt beste lcd tv`n i ca. 10000 kr klassen. Den ble best i test i Lyd & Bilde i november 2006, og da leste jeg at den kostet 20.000 kr, men nå har den altså sunket en god del i prisen. Hvis du går i en butikk, type elkjøp, så vil de gi deg en pris på nærmere 15K, så til 10K er det et røverkjøp!

 

Jeg hadde den Toshiban... i 1 uke. Det er skrap hvis du skal bruke den til PC. Det blir over scaling både ved VGA óg HDMI. Det er en feil ved denne modellen som gjør at det ikke funker. Ikke kjøp den, det er mitt tips. Nå skal det sies at denne tven er meget bra på alt annet, men ikke på PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...