Gå til innhold

Server kicker spillere av seg selv


Anbefalte innlegg

Jeg er admin på en server fra game-hosting.com som er VAC secured og har installert AMX-mod. Problemet er at plutselig så blir spillere, inkludert meg selv som er immun kicked. Detter skjer automatisk, og det er ikke votekicking, fordi 5-6 stykker kan bli kicked på begge teams med noen sekunders mellomrom. Da står det i center av screen: Kicked (nick). Dette ''kickraidet'' er ikke noe som skjer konstant men mange ganger daglig, særlig når serveren har en del spillere.

 

Noen som har anelse hva dette kommer av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo selve server-programmet kjørende, der står det noe som "Kicked xxx from server, reason: kicked". (under console)

Og så under "dropped xxx from server, reason: kicked". Der kan du få mer info.

Ps: under "dropped xxx from server" er grunnen vanligvis "client sent drop", om da spilleren velger disconnect selv.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Nei, tror ikke jeg har noen server logg.... Må den slås på? evt hvordan?

PS: jeg er litt fersk på admin stuff

 

Ps: under "dropped xxx from server" er grunnen vanligvis "client sent drop", om da spilleren velger disconnect selv.

7871077[/snapback]

 

Hmm, joa men jeg er jo immunn som admin og jeg disconnecter ikke. :hmm:

Endret av anderzon2k
Lenke til kommentar
Du er ikke automatisk immun som admin, hvilke flags har du? Er det du som driver serveren?

7877688[/snapback]

 

Vi er to stykker som leier/driver serveren, og jeg har alle rettigheter for å si det sånn(hvis det er det ''flags'' betyr da :blush: . Jeg er immun mot å bli voted, og også immun mot å bli kicked av andre admins iflg AMX modens menu. :hmm:

 

Som sagt er jeg ganske noob på dette området foreløpig...... :innocent:

 

Kan det være at det rett og slett er no fuck med amx moden?

At det vil hjelpe å installere den på nytt, eller har dette aldri vært no problem? ;)

Endret av anderzon2k
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Noen av dere må vel ha peiling på serverdrifting, siden dere har klart å sette opp serveren, så få den som har peiling til å sjekke serverlogg - det står kanskje noe mer der. :)

7899583[/snapback]

 

Det eneste serverloggen ''sier'' er:

 

Kicked

Kicked by console

''mitt nick'' disconnected

 

:hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen av dere må vel ha peiling på serverdrifting, siden dere har klart å sette opp serveren, så få den som har peiling til å sjekke serverlogg - det står kanskje noe mer der. :)

7899583[/snapback]

 

Det eneste serverloggen ''sier'' er:

 

Kicked

Kicked by console

''mitt nick'' disconnected

 

:hmm:

8028306[/snapback]

 

Hehe, fant det ut nå. Det var pga at cl_kickpercent var satt til 0, som betyr at en eller annen jævel driver å votekicker. Bare 1 vote er nok til å kicke den gjeldene :) Arrrrg Så enkelt, så enkelt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...