Gå til innhold

Hva gjør du på en dag med sol ute?

hemi-cuda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal jeg gjøre noe spesielt fordi det er sol ute?

Det er muligens en bittelitt større sjanse for at jeg gidder tanken på å bevege meg utenfor døra om det ikke regner/snør, samt ikke fryser ræva av meg, men jeg holder meg stort sett inne uansett.

Skrevet

Tja.. Vil ikke si at jeg lettere går ut fordi det er sol. Så en dag med sol er ikke for meg så veldig annerledes enn alle andre dager. Kanskje tar jeg meg en tur ut.

På søndager (i dag) jobber jeg på gård, hvor jeg plukker egg, og jeg trener golf ! :)

Skrevet

Da gjør jeg det samme som om det regner eller er overskyet. Enten er jeg ute å farter ett eller annet sted, ellers så er jeg på skolen, eller så sitter jeg med dataen.

Gjest member-101642
Skrevet

Jeg går på fjellet, fisker, sykler, spiller fotball, fotograferer, eller bare er sosial.

Ellers er jeg veldig mye inne fremfor pc'en.

Skrevet

Uansett sol, snø eller regn eller hagl går jeg ut og finner på noe eller blir hjemme. været forandrer ingen ting

Skrevet

flyr modellfly, hopper fallskjerm, sykler, klatrer.. har alt for mye å gjøre hvis det er sol ute. Hvis det er kaldt og overskyet er det litt værre, men det blir en del sykling/løping/ski uansett. Må begynne med kiting så jeg har noe å gjøre når det blåser skikkelig også...

Skrevet

Jeg fjerner gardinene og lar sola komme inn, for da blir jeg blidere.

Jeg fantaserer enda mer om hvor godt det skal bli når sommeren/høsten kommer.

Jeg studerer/trener/spiser/sover akkurat som resten av tida. Kanskje jeg får litt mer lyst til å gå på trening, siden jeg slipper å gå i snøvær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...