Gå til innhold

Anbefaling av avspillingsprogram

Porty

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Er det noen som vet om et bra avspillingsprogram for musikk? Noe annet enn windows media player.. Har blitt lei av det så tenkte jeg kunne få meg et nytt :D

Noen som har noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker både Winamp og Media Monkey. Begge har vel sine fordelere og ulemper, men Winamp er vel mest å anbefale. Særlig hvis du er litt nybegynner! Elsker den enkle og effektive måten man kan søke etter sanger :D

Skrevet

Jeg kan nevne det jeg skrev på tråden Winamp Vs. iTunes ?

"Winamp er enklest :) Tar liten plass på skjermen og krever lite. Det beste er søkefunksjonen mellom musikkene. Her er noen grunner til at jeg liker det best:

* Trykk på "J" mens du har Winamp oppe og voila! Søk fritt etter hvilken som helst musikk du vil spille av.

* Options -> Preferences -> Media Library -> velg fanen Watch Folders og legg til en mappe og trykk Rescan Now. Nå søker den inn alle musikkene du har i den mappen. Når den er ferdig trykk Close. Velg nå View -> Media Library -> Local Media. Trykk Clear Search (oppe til høgre) og dobbelklikk på en sang. Nå kommer alle sangene opp i spillelistevinduet. Lagre spillelisten på skrivebordet :)

* Oppstettet. Artist FØRST og så Tittel.

* Det lekre og enkle designet! (Jeg bruker Blues i Config -> Color Themes)

winamptu6.png

PS! Jeg liker best de litt eldre versjonene. Testet den nyeste og den hadde faktisk tregere scanning av musikken når jeg søkte etter hvilken muskk jeg skulle spille av :hmm: Bruker nå Winamp 5.2 og den søker på under millisekundet! (Søking i spillelisten (Trykk J mens du har Winamp oppe))"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...