Soles Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Har et problem med Battlfield 2142 når jeg spiller gjennom Trådløs nettet. Aldri før har jeg hatt så ustabilt nett og har ingen anelse va det er. Alså problemet er at når jeg spiller gjennom nettet så ligger pingen min rundt 400 hele tia, menne før hadde jeg rundt 50 til 100 max og ikke mere. Har en kompis som har samme levrandør & samme hastighet 2 mb (Canal Digital) Men han har ikke like høy ping som jeg har (Trentnorris) (Se på screenshot f.eks) (BBoyOfNorway) Heter jeg Noen forslag på problemet ? Endret 3. februar 2007 av Soles
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Kjøres det annen trafikk på noen PC som er tilkoblet routeren? Har du kryptert? Gå i dosvindu (start, kjør, CMD) og skriv TRACERT www.uio.no Post resultatet her. Endret 3. februar 2007 av la7dfa-com
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hei jeg fikk en PM med tracert fra deg som viste 21ms stabilt til UiO. Dette betyr at det ikke er noe feil med internettforbindelsen din. Hva som skaper problemet er vanskelig å si. Jeg tror det beste ville være å installere BF på nytt og se om det hjelper i første omgang.
Soles Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 (endret) Ok Menne har funnet feilen kanskje Testa en server i natt og det funka helt ålreit Hadde rundt 25 i ping på TV2 serveren Min konklusjon er at: En annen bruker på nettet laster ned musikk gjennom (Bearshare) på dagtid Jeg har hørt at Bearshare kan skape store problemer i nettverket Hvis man ikke configurer nettverks innstillingene i (Bearshare) riktig så kan det skje Har jeg rett eller ? Endret 4. februar 2007 av Soles
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Ja!, alle som bruker samme nettverk som deg vil belaste linjen. Hvis man f.eks ikke begrenser upload og download i slike programmer vil man få veldig dårlig ping. Netlimiter http://www.netlimiter.com/ kan brukes til å begrense en computers forbruk. Endret 4. februar 2007 av la7dfa-com
Soles Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Takker for linken ska test og se om det porgrammet funker :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå