Gå til innhold

[løst]Mitt selvlagde MMO-spill (Ikke Ute enda)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig bra laget. Ser ut som du har lagt mye tid i det. Men så litt fantasiløst ut :p

Skrevet

MMO er Massive Multiplayer Online. Siden du har laget spillet blir det nok du som må lage serveren for få det til å bli ett fullverdig MMO. Jeg tror du mener RPG (Roll Playing Game

Men ser bra ut at du har klart å lage et spill, ;). Bare du hadde programert det selv hadde du fått enda bedre erfaring hvis du har lyst til å jobbe med å lage spill :).

Skrevet
MMO er Massive Multiplayer Online. Siden du har laget spillet blir det nok du som må lage serveren for få det til å bli ett fullverdig MMO. Jeg tror du mener RPG (Roll Playing Game

8036016[/snapback]

Hvis du leser lenger bak så ser du at han har en server, men det var noe rart med konto-systemet.

Skrevet (endret)

Holder på med å lage et eget rpg/mmorpg så jeg og mine venner kan spille litt mot hverandre.

-Har du fått fiksa account problemet? :)

-Har du noen tips til Realm Crafter?

Edit: gleder meg til å prøve en beta versjon av spillet ditt :p hvis det går.

Endret av Bjohansen
Skrevet

Jeg har klart å få til account creation.. rart at du sliter med det.

For at du skal kunne spille på samme pc som serveren er på må du ha en client hvor du kobler til localhost, for andre pcer må du koble til IP adressen.

• 1 måned senere...
Skrevet

Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...