2bb1 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hei, skal ha fremføring av et prosjekt i PowerPoint, men så er det noe jeg ikke får til. For eksempel, hvordan får man til at det kun kommer en og en "gjenstand" av gangen, i stedet for at bare hele bildet popper opp under en presentasjon? (Altså, hvordan får jeg det sånn at ved å trykke på space, så kommer tittelen opp første gangen, så trykke en gang til for å få bildet, så trykke enda en gang på space for å få teksten til bildet). Vil ikke at både tittle, bilde og tekst skal poppe opp når jeg gpr til neste side
2bb1 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Ingen som kan med PowerPoint her inne, eller?
Kontorstol Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hvis ikke jeg husker feil så høyreklikk på den tingen du vil skal poppe inn, og så egendefinerte animasjonen..
Pilot_ Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Når du er på et lysbilde, velg "lysbildefremvisning" og trykk "egendefinert animasjon". Nå skal du få opp en kolonne på høyre side. Så velger du bare et element, f. eks en lysbildeoverskrift, og trykker "legg til effekt". Velg en av effektene under "Inngang". Når det er gjort, merk deg at "Start: ved klikk" er huket av. Så er det bare å bestemme rekkefølgen slik du vil på hvert lysbilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå