Gå til innhold

Litt hjelp på Diablo 2.


Anbefalte innlegg

Det var et eksempel. Spiller du turneringer er som oftes ravenfrost ikke lov å bruke, og ja, barbar er piss boring, aldri giddet å brukt mye tid på en barb.

 

Char jeg kan: bone nec, trap assa, bow ama, sorc(fb, blizz og orb), hammerdin, auradin, fohdin ^^

 

Brab. og druid er bare bleeeh imo.

 

Ny ladder starta en liten stund tilbake -.-

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Halla folkens

 

Tenkte starte igjen selv nå. Fett og se at jeg ikke er den eneste. Var aldri noe sånn veldig PRO når jeg holdt på sist så tenkte jeg skulle spørre om noe råd.

 

Er jeg og en kompis som skal spille. Hovedsaklig PvM(eller hva det heter).

 

Tenkte være Assassin og han skal være Pally

 

Har lest meg frem til at Hammerdin er veldig poppis, så dette er vel bankers for han vel?

 

Så er jeg frista selv til Trapsin som det kalles, dette burde vel funke bra i coop dette?

 

titta litt på http://strategy.diabloii.net/searchcat.php?cid=29 og det er jo masse å velge mellom. Må vel nesten bare teste noe selv og.

 

Men er det noe større forskjell på hva som er bra av trapsa?

Lenke til kommentar
Halla folkens

 

Tenkte starte igjen selv nå. Fett og se at jeg ikke er den eneste. Var aldri noe sånn veldig PRO når jeg holdt på sist så tenkte jeg skulle spørre om noe råd.

 

Er jeg og en kompis som skal spille. Hovedsaklig PvM(eller hva det heter).

 

Tenkte være Assassin og han skal være Pally

 

Har lest meg frem til at Hammerdin er veldig poppis, så dette er vel bankers for han vel?

 

Så er jeg frista selv til Trapsin som det kalles, dette burde vel funke bra i coop dette?

 

Dette er helt klart en fin duo. Hammerdin har den fordelen at svært få monstere er immune mot hammerskaden, samt at de bidrar med aura(s). Trapsin gjør bra med skade og hjelper til med å få fortgang i sakene.. :p

 

Men er det noe større forskjell på hva som er bra av trapsa?

 

Det vanligste er Lightning Sentry med dens synergies. Da kan du også bruke Death Sentry om du føler for det, da den allerede maxes pga synergy til Lightning Sentry.

 

Ang. kickassassin så er ikke dette noe jeg personlig ville anbefalt til PvM. Det krever mye gear, og man får enklere høy damage med traps. Kicksin er en veldig spesialisert build som få bruker, selv om den har potensiale til å klare det meste. Virkeområder for en kicksin begrenser seg slik jeg ser det til duels og ubers (Diablo Clone + Uber Tristram), noe jeg ikke anser som aktuelt for denne personen (foreløpig.. :D).

Endret av teks
Lenke til kommentar

Hehe, du har nok så rett. Det behøver ikke være for advanced for oss. Mest interesert i noen tips til buildsa siden ingen av oss har så sykt peil. Kompisen min har aldri rørt spillet og jeg var nok ikke SÅ hardcore når jeg holdt på sist, som jeg kanskje trodde da. For å si det sånn, jeg veit ikke hva ubers er for noe engang :), hva er egnetlig Clone Diablo og uber Tristram?

 

Vi får nok bare prøve oss litt frem og. Er jo litt artig det og såklart. Prøve å feile. Har lagt inn Hero editor og, ikke for å cheate, men for å evt gjøre om skulle man sette verdifulle skillpoints på feil.

 

Ganske så morro at såpass mange rundt omkring faktisk spiller dette enda. Sier litt om blizzard og deres spill. De bruker kanskje litt tid på de, men jaggu er det kvalitet og. Nå er det bare å glede seg til både Starcraft2 og diablo3. Håper bare inderlig at det ikke er 2-3 år til vi ser diablo i hyllene. Men det er vel antageligvis det mest realistiske.

Det så jo allerede unektelig nice ut på gameplay videoen som kom ut.

Lenke til kommentar

Diablo Clone og ubertristram er forskjellige ekstrabosser.

 

Diabloclone spawner når det er blitt solgt antall soj's elns, man må være på hellgame.

 

Ubetristram er en annen boss hvor du må skaffe nøkler fra organer elns, har aldri gjort det, men vistnok tidskrevende. Du må ha 3 organer for å lage 1 nøkkel, du må ha 3 nøkler for å få åpnet UT. Så er spawnsjangsen for organen 1/12 elns.

 

Men trur ikke kickassa er god på UT, for boss er vel immune?

Lenke til kommentar
Du må ha 3 organer for å lage 1 nøkkel, du må ha 3 nøkler for å få åpnet UT. Så er spawnsjangsen for organen 1/12 elns.

 

Men trur ikke kickassa er god på UT, for boss er vel immune?

Omvendt, du må ha 3 nøkler (en av hver type) for å få 1 organ :p

 

Nesten ingenting funker mot uberbossene utenom smiter pal.

Lenke til kommentar
Hehe, du har nok så rett. Det behøver ikke være for advanced for oss. Mest interesert i noen tips til buildsa siden ingen av oss har så sykt peil. Kompisen min har aldri rørt spillet og jeg var nok ikke SÅ hardcore når jeg holdt på sist, som jeg kanskje trodde da. For å si det sånn, jeg veit ikke hva ubers er for noe engang :), hva er egnetlig Clone Diablo og uber Tristram?

 

Vi får nok bare prøve oss litt frem og. Er jo litt artig det og såklart. Prøve å feile. Har lagt inn Hero editor og, ikke for å cheate, men for å evt gjøre om skulle man sette verdifulle skillpoints på feil.

 

Ganske så morro at såpass mange rundt omkring faktisk spiller dette enda. Sier litt om blizzard og deres spill. De bruker kanskje litt tid på de, men jaggu er det kvalitet og. Nå er det bare å glede seg til både Starcraft2 og diablo3. Håper bare inderlig at det ikke er 2-3 år til vi ser diablo i hyllene. Men det er vel antageligvis det mest realistiske.

Det så jo allerede unektelig nice ut på gameplay videoen som kom ut.

 

Tørka støv av D2 jeg også for noen dager siden, har ikke spillt det siden det kom ut i 2001. Er lvl 20 med min paladin nå, har prøvd å google litt etter beste build men alle mener noe forksjellig. Prøver meg på en zealot nå men vet ikke helt om jeg gjør rett.. ingen guider sier noe om i hvilken rekkefølge man bør distribuere skill pointsa sine :(

 

Setter pris på evt. gode linker til paladin guider du er kommet over, eller om du har tips selv :) Kjekt å få vite om Hero editor, jeg tror nok jeg må rette opp litt i skillpointsa mine, men skal ikke bli noe "juksing" utover det :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, jeg spiller Single Player med en Necro akkurat nå.

 

Men, lurer på om jeg har dritt meg direkte ut. Er på lvl 27, og er i Harrogate. Har makset Summon Skeleton, men har bare 2 i mastery. 6 i bone spear har jeg også. Men lurer altså på om jeg har dritt meg rett ut med satsingen på skjeletter. For når jeg traff Diablo, tok han alle åtte skjelettene med en spell, på 3 sekunder. Det endte med at jeg på lvl 25 satte hundrevis av bone spears i jævelen. Hadde det nemlig bare på lvl 5 når jeg drepte Diablo. Jeg tok tiden på kampen. Fra jeg hadde gått inn i sentrum for å møte Diablo første gang, til Diablo var død gikk det 50 minutter. Dette fordi alt jeg har satset på bare ble feid vekk på noen sekunder, og hadde null virkning. Derfor er jeg skremt når jeg foran skal møte Baal. Er alle de 20 poengene jeg har brukt på skjeletter helt bortkastet når jeg skal bekjempe prime evils? Isåfall sliter vel jeg skikkelig. Er det lurt å bare satse bone spear frem mot møtet med Baal, eller skal jeg prøve meg med skeleton mastery. Svar taes i mot med takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...