Gå til innhold

Ring en kjendis


Slonken

Anbefalte innlegg

På tirsdag var jeg på en middag med jobben, der møtte jeg en kar som iløpet av kvelden ringte Jack Nicholson (!) og tilsynelatende pratet med han en kort stund før "Jack" måtte stikke og la på. Har vanskelig for å tro på at det var en ekte telefonsamtale jeg fikk høre på, selv om stemmen til "Jack" hørtes ekte ut. Finnes det en slik tjeneste der du kan ringe et nr å få høre et opptak av en kjendis?? Har søkt endel på nettet uten å finne noe...

 

Ble jeg lurt? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det fantes en sånn kjendis-narrefon før, der du ringte noen som en eller annen kjendis og styrte samtalen med offeret gjennom endel standardfraser du styrte ved å bruke tastene. kan jo også bare være at han har brukt et lydopptak han har på telefonen, og "snakker" med det.

Lenke til kommentar

Han slo opp "jack" i telefonboka, viste meg nummeret og det va dritlangt, typisk usa nr, samtalen gikk i høflighetsfraser og hvor lenge siden de hadde snakka sammen osv. Kan tenkes at det var et opptak.. men hvor finner man slike nummer?? At du ringer et 800 nr og får "snakke" med en kjendis..?

Lenke til kommentar

Jeg husker da jeg var yngre og var betatt av hun som spilte Benedicte i Hotel Cæsar. Det var forholdsvis lett å finne nummeret hennes (norske kjendiser er ikke like hotte som Hollywood kjendiser liksom). Ringte, men torte ikke si stort. Jaja, hun ringte tilbake og etterlot en beskjed på telefonsvareren der hun var skikkelig forbanna og sa hun skulle sende folk etter meg om jeg ikke slutta. Etter det har jeg ikke hatt noe særlig interesse av å ringe kjendiser.

Lenke til kommentar
At du ringer et 800 nr og får "snakke" med en kjendis..?

7859563[/snapback]

Ett 800 nummer er ikke et nummer til en privatperson. Det er en eller annen bedrivt, så du ble sannsynligvis lurt ja.

7860580[/snapback]

 

Nei han ringte ikke et 800 nr, men spørsmålet er om det finnes en slik tjeneste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...