Gå til innhold

Nokia 95 Usa


djbaia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefoner kommer til USA akkurat samtidig som i Europa. Ofte litt før.

 

Phonesource påstår at Nokia har sagt at de skal ha den neste uke. Har diskutert det med diverse personer på utenlandske forum og ifølge dem holder Phonesource ofte det de lover, men ingen har tro på dette. Jeg forhåndsbestilte der for moro skyld. Avbestiller om den ikke kommer neste uke.

Lenke til kommentar

Ja, men det betyr ikke at noen av de faktisk har telefonen. Flere av auksjonene for N95 på eBay ser ut som svindler. Identisk auksjonstekst fra forskjellige brukere er et godt tegn på at noen har vært ute og stjålet noen kontoer som allerede har feedback for å enkelt kunne svindle folk.

Lenke til kommentar
Er jo en som mottar et parti av N 95 neste uke sier han.. må jo være svindel N95 på Finn.no

 

:hmm:

7864399[/snapback]

Ikke kjøp fra han der i alle fall. Er vel ganske unormalt å skrivi initialene i steden for HELE navnet når du selger ting? "Arild E.T."

7864935[/snapback]

 

Jeg sendte en mail til Arild E.T i går og sa at jeg var interessert i Nokia 95.

Fikk følgende svar:Hei

 

jeg bruker payex. en sikkrere løsning, både for meg og for deg.

les om payex på www.payex.no

 

Men som du sier så er det mye lureri rundt om kring, så eg tar kontakt med deg når telefonene kommer. Kan jo for alt vi vet skje at jeg blir prøvd lurt.

 

Mvh

Arild E.F

 

 

Selv om man betaler med payex har man vel ingen garantier på at man får eventuelt telefonen eller hva?

Jeg skrev til ham at jeg betaler med oppkrav, og kommer selv til å undersøke pakkens innhold gfør jeg betaler for telefonen. Det var da jeg fikk dette svaret.

Er det noen synspunkter eller hva?

Lenke til kommentar

Med PayEx så blir ikke pengene overført til Arild før du har sagt ifra at du har fått varen. Får du ikke varen innen 10 dager eller hva det er må du gå inn på PayEx og avbryte handelen. Da har du fortsatt pengene dine.

 

Så hvis du får kjøpe via PayEx eller postoppkrav så høres det troverdig ut :)

Lenke til kommentar

Dette svaret fikk jeg da jeg konfronterte han med at han er sett på som en svindler

 

Hei

 

Det er beklagelig at du sier dette, men det er eventuelt ikke jeg som svindler, det er de som sier de skal sende meg telefonene.

Jeg sier at jeg selger ikke skinnet før bjørnen er solgt.

 

Har jo ikke fått telefonene til norge enda, så jeg er like spent som deg.

 

Og jeg selger over payex som er den sikkreste måten som er å handle på på nettet.

Så om det ikke kommer noen Nokia N95 til meg så blir jeg å skrive det på finn.no

Lenke til kommentar

Forøvrig etter flere mailer med denne personen så virker han troverdig.

Telefon nr har han sendt, adresse og fullt navn har jeg og begjelpelig vil han være hele veien for å vise at dette ikke er bløff fra hanns side...

En gang er jo faktisk denne telefonen nødt til å dukke opp...så hvorfor ikke nå???

telefonene kommer fra nederland

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...