Gå til innhold

Nokia 95 Usa


djbaia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er litt rart at det ikke har kommet inn noen dato enda.

På jobben så har ikke leverandøren vår fått den inn enda, står som ubekreftet :(

Hørt at den kom til å koste 5500 med abo.

 

btw. ikke la dere lure på ebay:

The price for 10 phones N95 (i sell minimum 10del) is 1,400.00 USD , also all the shipping taxes will be paid by me.

All the phones are brand new, in sealed boxes, with all standard accesories , unlocked and with 2 years international warranty. So, if you will decide to buy it then I will wait your answer, and I must tell you that we will make the deal trough eBay. I hope that you will be agree with that so we can make it trough ebay, because I want to make a safe deal. All my deals I make it trough ebay, in safe. So, I will need your full name and address so I can start the shippment, and like I have told you previous I will keep my word and pay for all the shipping taxes. And after that ebay will contact you with the payment details, and you will follow their steps so we can complete the transaction.

Endret av eikum
Lenke til kommentar
Hørt at den kom til å koste 5500 med abo.

 

 

7881332[/snapback]

 

5500,- _med_abo?? Wow, kan bli interessant, mtp at jeg har tenkt meg den_uten_abo :whistle:

7883949[/snapback]

Da regner jeg med at du veit hvor mye billigere du får en tlf med fri 120 f.eks ^^

7885712[/snapback]

 

Regner man på det blir vel sjelden telefonene noe billigere med abonnement (til syvende og sist)

En av grunnene til at jeg vil ha uten abo., er at jeg vil ha friheten ved ikke å ha bundet meg til noe abonnement.

Men nå har jeg da også muligheten til å trekke fra telefonkostnaden, samt få refundert momsen :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...