Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten alle her inne: Gratuler meg! Jeg har klarte meg i 8 dager uten snus :)

Kondolerer. ;)

Forøvrig er General White Portion en snus å anbefale! Den og General Onyx er himmelsk, er grei som en avveksling fra den kjedelige Skrufen.

Endret av Lurvefranzen
du slår ikke mine 14 dager i sommerferien :woot:

Og du slår ikke mine 236 dager i år.

Oh my god, superpowerz. Jeg har aldri følt meg avhengig av snus for å være ærlig. Og ja, her er jeg ÆRLIG. :p Snuser ikke fast, men sikkert 5-10 snus i uken. Kjenner av og til at det ville være godt med en, men har aldri "trengt" en snus. Og det er jeg glad for, så lenge det varer.. :>

haha, fortell :p

ok, tok ein snus på ferja. gjekk inn på bussen igjen.. etter ei stund måtte eg pisse, og vi kom til ein plass med vegarbeid( snusen begynte å renne( eg satt med viduet ved siden av ein gammel tjukk mann) eg tenkte: faen, e de ikkje do her? de e jo 2 tima igjen t bergen! eg begynte å bli nåke jekla kvalm, og holt på å pisse på meg, so på neste stopp sa eg t sjoføren: får eg gå ut å pisse? eg gjekk ut bak busskuret og kasta opp og pissa! gjett om eg hadde flaks so ikkje gjorde de på han gamle mannen!

Er snus som går ut i februar 2007 dårlig? Den har vært nedfryst, den funker vel ennå?

Snusen er like fin som når du kjøpte den siden den har vært fryst ned ;)

Husk at det er forskjell på frysere. En fryser på et kjøleskap (fryseboks) holder gjerne minus 10-12C, mens en dypfrys holder rundt minus 20-22C.

Jeg foretrekker å ha den i fryseboksen, eller helst i kjøleskapet. Pga. i dypfrysen kan snusen ofte bli frysetørret, og da blir den tørrere og mye mindre smak.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...