ksolvik Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Går det ann å redigere pdf filer som jeg har låst? Jeg har laget noe undervisningsopplegg som jeg ikke ønsker at andre skal kunne redigere, kan jeg stole helt på adobe at dette blir låst? Evnt. hvilke program mener du at du skal kunne ha brukt for å låse opp mitt dokument? Endret 1. februar 2007 av ksolvik
Joddleif Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Prøv å rediger de låste filene dine med dette programmet.
ilpostino Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 i utgangspunktet skal det ikke være mulig men det finnes sikkert nok av programmer som tar den sperren hvis en setter litt inn på å lete etter slikt... Hvis du har laget noe undervisningsmateriale for noen regner jeg med at du har laget en avtale med dem og du kan jo spesifisere der at du eier rettigetene til det du lager.
ksolvik Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Prøv å rediger de låste filene dine med dette programmet Jeg prøvde med dette programmet, men da kom det bare merkelige tegn. Men det gikk fint å redigere ikkelåste filer. Takk for tips ilpostino.. kom gjerne med flere program som dere mener kan knekke filene mine. Jeg har nemlig en liten konkurranse med en kammerat som er overbevist om at man kan ikke stole 100% på låsningen i Adobe.
ilpostino Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hva med dette programmet? Uten at jeg har prøvd noen av dem virker det som noen av disse programmene skal gjøre susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå