Dondrio Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Tenkte jeg skulle lage en tråd hvor dere kan skriv hva det "Ondeste" noen har gjordt mot deg ingame! Så bare fyll opp Har ikke opplevd noe virkelig super ondt, men har gjordt en del quest der jeg må cleare meg gjennom hele veien, så kommer en litten tulling og tar Item/"boss Eller når jeg var med den gamle guilden og holdt på og drepe en av de 4 world dragons, husker ikke navn atm, så kommer det en helt annen guild og ganker oss, og tar den selv
Asstroll Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg ble lova 300 g for å boste en dude igjennom en instance(Han var low lvl og jeg 60) Fikk aldri gullet Skulle også få 3 12-slot bp
Sodd Ball Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg ble lova 300 g for å boste en dude igjennom en instance(Han var low lvl og jeg 60) Fikk aldri gullet Skulle også få 3 12-slot bp 7848395[/snapback] Og du trodde på det? Hos meg må det være... en gang i RFD på siste bossen fikk jeg null heals, jeg døde, releasa spirit, og de loota uten å resse meg. Og da dropper den hjelmen jeg ville ha. Selv om jeg releasa spirit kunne de jo a ha ventet litt med lootinga da!
Melkekartong Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ble lurt til å gå langt, langt, langt sør for tanaris når jeg skulle mot uldaman
Asstroll Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg ble lova 300 g for å boste en dude igjennom en instance(Han var low lvl og jeg 60) Fikk aldri gullet Skulle også få 3 12-slot bp 7848395[/snapback] Og du trodde på det? Hos meg må det være... en gang i RFD på siste bossen fikk jeg null heals, jeg døde, releasa spirit, og de loota uten å resse meg. Og da dropper den hjelmen jeg ville ha. Selv om jeg releasa spirit kunne de jo a ha ventet litt med lootinga da! 7848415[/snapback] Jeg hadde gjort det samme før med samme duden og fikk det samme for å gjøre det...Det jeg gjorde var å logge på horde brukern min og ganka han i flere dager etterpå
wise™ Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg ble lova 300 g for å boste en dude igjennom en instance(Han var low lvl og jeg 60) Fikk aldri gullet Skulle også få 3 12-slot bp 7848395[/snapback] Hvis du er dum nok til å tro på sånt, ja.. Da vet jeg ikke hva som skulle skjedd med verden -_- Mitt bidrag: RL-vennen min logget inn på accounten min, slettet HS'n, fikk mage portal til Darnassus. (Dette var før jeg hadde epic mount) Jeg kunne jo ikke få ny HS, for da ville den blitt bundet til Darnassus Møkka kæll!
Dynejonas Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Noen fra gamleguilden min hacket accounten min og sjal alt gullet og pots/herbs/mats osv. Ble rimelig sur da.
PSV Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 En venn logga på acc'en min, sletta HS, og lot meg dø sør i winterspring.. siden da har jeg ikke sagt details til noen..
Cannabiskopen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg ble lova 300 g for å boste en dude igjennom en instance(Han var low lvl og jeg 60) Fikk aldri gullet Skulle også få 3 12-slot bp 7848395[/snapback] Hvis du er dum nok til å tro på sånt, ja.. Da vet jeg ikke hva som skulle skjedd med verden -_- Mitt bidrag: RL-vennen min logget inn på accounten min, slettet HS'n, fikk mage portal til Darnassus. (Dette var før jeg hadde epic mount) Jeg kunne jo ikke få ny HS, for da ville den blitt bundet til Darnassus Møkka kæll! 7848473[/snapback] Så vanskelig var det å få en warlock summon ja
vStyle Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Da jeg questa på min 40'ish rogue i Tanaris og drepte pirater, så jeg noen som fikk 3 mobs på seg. Jeg hjalp ham ved å drepe én, og han klarte resten alene. Etter 1 minutt av happy grinding (snart ferdig med quest, wee!) ble jeg nokså forbanna når jeg fikk en whisper; "Hey dude [Robes of Insight] dropped off the mob you killed" Det var en BoE epic som var verdt 300g. Etter å ha gratulert ham (og selvfølgelig være litt pissed for at det droppa av en mob han tagga, men jeg drepte) sier han at han skal dele med meg. Så blir det happy happy times igjen, til han putter den på AH, og whisper til meg "i aint gonna share with u noob i was kiddin lol"
Burg Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) En gang skulle jeg til Sunken Temple med hunter'n min som var rundt level 51 elns på den tia. Hadde lett i evigheter etter en group også dukka det opp en annen hunter som var level 60 som også ville dit av en eller annen grunn. Med han som hjelp til å finne group gikk resten sånn halveis greit. Etter en stund var da fremme ved Sunken da, hadde gått ett stykke inn i instancen også plutselig kicka han meg. Helt uten grunn.(Hadde gjort han til leder fordi det var flere som ville joine med han i groupen) Jeg spurte selvfølgelig hvorfor, og da svarte han at en i guilden hans(hadde liksom ikke hørt om guilden før engang) ville joine. Passe urettferdig, ettersom det var jeg som hadde starta med å lage groupen og funnet members og sånn Endret 1. februar 2007 av Burg
Pazaak Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ingen som har vert borti den klassiske priest duelen mens en venter på/er på zeppy da? har blit kasta ned tusental av ganger
Bjonski Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Så vanskelig var det å få en warlock summon ja Vel.... De fleste som spør om summon blir dritt sure hvis de ikke får det.. Jeg har en warlock(spilte før).. var en som whispera om jeg kunne summone, noe jeg ikke kunne pga jeg holdt på med noe + var ingen andre i det området.. han ble dritt sur og sa han var lei av å springe fra darnassus til ironforge.. Enten lager han ny character hele tiden, eller så vet han ikke hva HS er.. Endret 1. februar 2007 av Bjohansen
elf_man Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Så vanskelig var det å få en warlock summon ja Vel.... De fleste som spør om summon blir dritt sure hvis de ikke får det.. Jeg har en warlock(spilte før).. var en som whispera om jeg kunne summone, noe jeg ikke kunne pga jeg holdt på med noe + var ingen andre i det området.. han ble dritt sur og sa han var lei av å springe fra darnassus til ironforge.. Enten lager han ny character hele tiden, eller så vet han ikke hva HS er.. 7849644[/snapback] Hva han i det hele tatt skal i darnassus lurer jeg veldig på. Skjer jo ikke noe der
2rst1 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 En fyr som kalte seg for "Animaldruid" på Dragonmaw.. Han var engelsk og eg hadde questa masse sammen med han. vi gjor mange quest og ganka mange hordes i Strangletorn Vale... Også trengte han plutselig 80g. Kompisen hans hadde solgt våpena hans, og noen items, så han trengte å kjøpe seg noe nytt også skulle han grinde penger sånn at eg fekk betalt. Eg ville ikkje låne bort så mykje pengar til han, men han lovte at eg skulle få igjen 150g, også sa eg at det ikkje handla om pengane, då sa han at eg kunne få igjen 210g. Eg sa at eg berre trengte å få tilbake mine 80g, så lenge eg fekk dei igjen om 2-3 veker då eg kom igjen frå syden. No er han aldri online. Han slutta å spille trur eg, eller så har han begynt ny character ... Men han var online nokre dagar i høst(dette skjedde i sommer) og då spørte eg han kor mine 80g var? men han svarte ikkje, han berre spørte kor eg hadde vore? også sa eg at eg hadde ikkje hatt game card på ei stund, også spørte eg om pengane mine igjen, og då svarte han ikkje igjen. No har han ikkje vore online på fleire månadar, men så fikk eg whisper av en kompis av han for nokre dager siden. Han sa han var en venn av Animaldruid. Eg spørte han koffor Animaldruid(jævla styggt navn igrunn ) ikkje hadde vore online på så lenge. Men han svarte ikkje etter at eg spørte om det
bandreas Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Da jeg var liten sparka broren min meg i nesa helt uten grunn!
Lampeskjermen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Da jeg var liten sparka broren min meg i nesa helt uten grunn! 7850069[/snapback] Eid!
Ol'H Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 En venn logga på acc'en min, sletta HS, og lot meg dø sør i winterspring.. siden da har jeg ikke sagt details til noen.. 7848609[/snapback] Hahaha Gjett hva jeg skal gjøre med søskenbarnet mitt nå ;D
Superslask Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Gode gamle Askal, 16 årig svenske eller noe, som var god venn med alle i guilden. Så spurte han om han kunne spille litt pvp med en av warriorene, som han såklart fikk lov til. Den han spilte med hadde tilfeldigvis guildbanken på seg også, men hadde aldri noen tanker om at det var noen fare for at noen skulle forskyne seg av den. Vel, det gjorde han. Noen tusen gull, 5-6 ingots, noe boe fra mc, masse blått boe fra bosser, classbooks, aq stæsj osv. Solgte alt, og transfera characteren sin til en annen server med nytt navn. Så var han smart nok til å komme på ventrilo seinere. Liten pris å betale for å bli kvitt noen som har potensiale til å bli så rasshøl etter min mening, men var jo såklart surt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå