Gå til innhold

Flyspill som ligner irl modellflyging?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Far min har mange modellfly og et helikopter. Finnes det et spill hvor man kan øve inn ferdighetene på modellflyging? Hadde et før, men husker ikke hva det heter (Easy Flight?). Har både joystick og vanlig modellfly-håndkontroll (til PC-en), så gjerne et spill hvor jeg får brukt disse.

Har skaffet meg Flight Simulator 2004, men må ærlig innrømme at jeg ikke forstår så mye av det, og vil vel ikke si det blir det samme å sitte inni flyet som man må her(?).

Bare rams i vei :)

Endret av 2bb1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Microsoft FLight Simulator er som om du var piloten, ikke RC..

Du bør sjekke rundt på div steder som selger radiostyrte biler/båter/fly

Skrevet (endret)

Clear View er meget bra treningsprogram. Grafikken er ikke killer, men hvis målet er å lære deg å fly modellfly, bør det falle i smak. Støtter RC controller til pc.

Det skal være en demo et sted, men fanden om jeg finner den lenger :/ (edit. joda det ligger en demo på sida dems)

I savn av mulighetfor å kjøre rc fly i oslo sentrum, har jeg kost meg mange timer med det her :)

Her er i allefall linken til sida : Clear View RC simulator

edit. Hvis du har god råd, selger de killer simulator på Norwegian modellers.

Endret av Malakai
Skrevet (endret)

En "radio" det heter? Har en sånn på bildet ja, men må bruke joystick atm for har ikke skaffet batteri til den (ja, den trenger faktisk 8 x AA batterier).

Men det som er så rart, er at jeg ikke får til å bruke joysticken i noen av demoene som dere har sagt, den reagerer rett og slett ikke. Har skiftet til "joystick" i setup, men... Er vel bare plug-and-play, eller?

Edit:

Joysticken: http://i9.ebayimg.com/01/i/07/5d/bf/a0_1_b.JPG

Radio'n: http://img.clubic.com/photo/00FA000000049555.jpg

Endret av 2bb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...