Gå til innhold

Hvordan spille Frost specca 55 mage? Taktikk osv


Anbefalte innlegg

Fjernet all grammatikkdiskusjonen.

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#tid

 

Pass på skrivefeil

 

Ta deg god tid når du skriver postene dine og se spesielt godt etter skrivefeil, grammatiske feil og eventuell feilinformasjon. Du skal ikke bruke SMS- språk og helst ikke forkortelser, spesielt ikke hvis det er en forkortelse folk flest ikke kan. Hvis du i etterkant oppdager en skrivefeil kan du i så fall bruke "Edit"-funksjonen til forumet for å endre på det som var feil. Det er vanlig å skrive "Edit: 'Det som har blitt endret'" etter en eventuell endring slik at folk kan se hvorfor du har endret på innlegget.

 

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.

 

NB: Dersom du har et skriveproblem, men ønsker allikevel å benytte forumet, ser vi at du helst bruker en elektronisk ordbok før du poster, f. eks. den du finner i Word. Vi vil oppfordre til at du legger til informasjon i signaturen din om ditt skriveproblem, slik at du ved en senere anledning vil slippe at kanskje noen tar det opp. Vi vil påpeke at du verken trenger bruke Word eller signaturen slik vi her foreslår dersom dette ikke er ønskelig. Vi opplyser kun om at det er teknisk mulig, slik at vi kan slippe eventuelle uheldige situasjoner i fremtiden. Situasjoner som kan skape et unødvendig problem både overfor moderatorene og deg selv.

 

Den beste måten å hjelpe folk med skrivefeil er å sende dem en vennlig pm. Ikke ta slikt i tråden.

 

 

Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, Dotten :)

 

Snasent, nå kan jeg "grinde" lvl 54-55 elites i Tyrs Hand sammen med WE min. Men ikke casterne såklart. Kiting går jo som en lek det også med frostbolt x4, Nova, gå unna, FBx4 osv.

 

Nå bare lurer jeg på en bra plass å henge for å levele. Vil opp til 58, men blir litt lei av å bare stå og spamme 2-3 skills om og om igjen. Mobbene rundt i EPL er stort sett 53-58 så det er vel eneste plassen som passer..Tok de 4 tårnene igår, det var jo en vits av en quest, ble ikke angrepet en eneste gang. Bare å sitte i 5 minutter utafor et tårn til timeren gikk ut. Så gå til neste.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg er selv en 33 gnome mage frost. jeg agroer mange froster dem også blink blizzard. du tjener fort xp på det og dritt for penger. det er bra til levling. samtidig som du quester får du masse penger og xp

 

 

last ned filmen "the art of grinding. vis du ikke kan og aoe grinde

 

da lærer du deg det du tjener på det

Endret av f0rp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...