Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann, har lyst på et nytt spill og tenkte kanskje på å kjøpe Starcraft. Ettersom det skal være verdens beste strategispill..

Jeg lurer på om det er noen som fortsatt spiller det, vil nemlig spille multiplayer, ellers er det ikke noe morro.

Har sett at de har Starcraft + exp. på komplett.no til 149,- :)

Edit: Det står på komplett.no:

OS påkrevd:Microsoft Windows 95, Microsoft Windows 98, Microsoft Windows NT

Betyr det at jeg ikke kan spille det på Windows 2000?

Endret av xerminx
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis det finnes noen måter å laste det ned på lovlig, så gjør jeg det gjerne.

Edit: Det står på komplett.no:

OS påkrevd:Microsoft Windows 95, Microsoft Windows 98, Microsoft Windows NT

Betyr det at jeg ikke kan spille det på Windows 200

Endret av xerminx
Skrevet (endret)

Spiller nesten daglig på battle.net. Ikke noe problem å finne games akkurat. Men nivået er ganske høyt stort sett så regn med å få bank :p

Endret av Aqidon
Skrevet

Det er et kongespill,jeg kjøpte det for ca 1mnd siden for 100kr, SC+BW fra absoluttspill.no tror jeg..VERDT pengene sine,jeg spiller med en kamerat og vi har det fett!

Begge spiller med mega-overkill PC'er men alikavel,det danker ut mange av dagens super-grafikk-spill på at det rett og slett bare er så jævlig bra!

Skrevet

Kjøp det, det er ett bra spill så lenge du ikke er grafikk junkie men faktisk bryr deg om gameplay, moro, og å støtte gode spill utviklere så de kan fortsette å gjøre det de gjør best.

Skrevet
Bacardi: Hvordan er det å bestille fra absouluttspill.no? Trygt, raskt, billig, til å stole på osv?

7843333[/snapback]

ja,brukte vel 4-5 dager så var det i posten,men jeg bor litt utenombys da.

Siden jeg ikke kjente så godt til dem,valgte jeg postoppkrav som er det tryggeste.

Men alt gikk knirkefritt og de hadde masse gode gamle slagere i 100kr-klassen!!

Skrevet

Anbefales absolutt! Eneste problemet er at battle.net suger inni h....

Men sammen med programmet Hamachi (genialt, lite, enkelt VPN-program) er det ikke noe problem å spille med kompiser...laggfritt.

Skrevet

er så gøy på LAN med detta spillet :D mange gode minner fra da eg spelte det sammen med broren min og naboen min :) Har ikkje testa ut battle.net, men StarCraft er iallefall det beste RTS spelet eg har prøvd. Håper ikkje Blizzard berre tenker på WoW framover, men lager en Diablo 3 eller StarCraft 2 :p hadde vært digg! er ganske lei av den evige WoW grindinga no

Skrevet

Age of Empires er et bra alternativ. Det er gjerne litt mer langvarig og komplisert, men veldig gøy å spille på nettet. Selv synes jeg nr 2 i serien er best (Age of Kings med expansion).

Skrevet
Age of Empires er et bra alternativ. Det er gjerne litt mer langvarig og komplisert, men veldig gøy å spille på nettet. Selv synes jeg nr 2 i serien er best (Age of Kings med expansion).

7869512[/snapback]

Age of mythology og er et veldig bra spill hvis du skal dra i den retningen,har liksom den gnisten som vanlig age of empire mangler..Men AoE1 var sinnsykt bra når det kom ut da,mass ballista og "big daddy" for de som husker cheatsene og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...