Kimelimm Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Hei! Jeg har litt problemer med farten i µTorrent. Jeg har liksom 250KBs mens kameraten min har 1Mbs og slik, vi laster ned samme torrent og, Hvorfor kan han ha så mye fortere en min? Min holder seg stabilt på 250-290... Takker for hjelp! Hvis dette er ulovlig og ta opp, så steng den. EDIT: Det er jo liksom 105 seeders, og 5 peers, da må det jo bli mer fart hos meg som hos han? Endret 31. januar 2007 av Kimelimm
Gjakmarrja Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det er ikke ulovlig å drive med torrents, jeg laster ned .iso filer av diverse linux distroer via dette nettet så det er nok lov Hvilken leverandør har han, og hvilken har du?
Forumforumforum Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Som chills sier, hvilken ISP har dere? Og hvilket abb. har dere, altså. hvilken hastighet.
Kimelimm Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 vte ikke hva de andre har, men jeg har Telenor 6MBit... Er privat tracker trur jeg...
magnusalex Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Da er jo alt relativt... hastigheten bestemmes ikke av bare antall seedere etc, men av deres linjehastighet.
Tor Rasmussen Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hvordan er det med din brannmur og dine porter. Nede i uTorrent kan man enten se en gul varseltrekant, et rødt utropstegn eller en grønn "v" I uttorent kan du trykke ctrl+G og velge "test om porten er skikkelig åpen" Da får du straks svar på om det er noe som hindrer trafikken. Eksperimenter også med følgende: Innstillinger -> Tilkoblinger og merk av for "aktiver %uPnP" Hvis den er merket av, prøv å ha den umerket. Før da jeg hadde litt problemer med uTorrent måtte jeg først ta bort aktiver uPnP, trykke "ok" for så aktivere uPnP igjen og trykke "ok". Først da klarte den å få fri strøm av trafikk inn og ut. Endret 2. februar 2007 av trykkertor
Tor Rasmussen Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 For å hjelpe deg med å åpne porter, må vi vite hvem som leverer din nettlinje, og hvilken ruter/modem du har.
Dimanche Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 I µTorrent er det faktisk en ganske god guide, velg edit og speed-guide elns.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå