Gå til innhold

noen som har demontert og fikset Porta Pro?


knuthfk

Anbefalte innlegg

Etter vel 10 år med nærmest daglig bruk leverte mine trofaste hodetelefoner inn tøflene sine i forgårs. Men hadde ikke tenkt å gi dem opp. Har sydd / limt / plastret de sammen før :!:

 

Dissekerte bort deler av plasten i nærheten av festet på den ene høyttaleren og her var selve kobberet bare fjon. Klassisk ledningsbrudd. Tenkte derfor å klippe av på begge sider og lodde fast de nye, rene stompene på festet til høyttaleren. Noen som har gjort noe lignende før? Litt merkelig feste egentlig. Bare en plastplate med noe som minner om en gammel tyggis som limer det hele sammen. Skjønner ikke helt funksjonen.

 

Burde selvfølgelig bare pælma de langt til havs, men av og til kjennes det godt å piske på en død hest :)

 

og PS: riktignok har jeg fått reparert de en gang før på den såkalte "lifetime" garantien (sikkert flaks), men etter å ha prøvd dette nå kan de stappe den en viss plass for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Jeg sier bruk 300kr på å kjøpe et nyttet... koster ikke det engang lengre... "

 

Vel - det var ikke akkurat pengene det sto på. Har dessuten et annet (ikke Koss) sett hodetelefoner liggende. Men når du har flikket litt på et sett uten at det ser slurvete ut, får man et slags fandenivoldsk ønske om at

 

1) de er udødelige

2) om noe skjer skal jeg fikse det

 

PS: tipper "antall arbeidstimer" in total kommer under 2 t. :dremel:

Lenke til kommentar
Jeg fikk problemer med ett Porta Pro headsett. Da gikk jeg bare inn i en butikk som solget det og forklarte situasjonen og fikk ett nytt der med en gang.

7845427[/snapback]

 

Mitt har akkurat begynt å sløve i ene høyttaleren..tenkte jeg skullle bytte det innigjen og,men kvitteringen er sikkert "long gone" og husker knapt ka butikk jeg kjøpte det i,tror det var platekompaniet I bergen.. :hmm:

 

trengte ikke du å vise kvittering engang?

da kan du nesten gå inn i hvilken som helst butikk som selger de og få nye da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...