Gå til innhold

Salgstriks? måtte le når jeg leste...


v0lume

Anbefalte innlegg

Var på leting etter ny harddisk, og kom over denne kommentaren som lå inne på en Seagate Barracuda disk

 

0 av 11 synes denne anmeldelsen er nyttig:

itje kabel

, 2006-12-11

Anmelder: ludvig

 

Bra av komplett å ikke opplyse om at det ikke følger med SATA-kabel til denne!!

 

Salgstriks?

 

Synes du denne anmeldelsen er nyttig?  Ja eller  nei

 

salgstriks :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aha, de aller fleste vet ikke hva en sata kabel er. De følger jo alltid med hovedkort så hvorfor ikke?.

 

Det siste han skriver tolker jeg som en fleip fra hans side.

 

Det som er morsomt her er jo hvordan dere velger å håne denne personen offentlig.

7831061[/snapback]

Ja for alle vet jo hvem denne personen er, og det er jo temmelig sikkert at denne personen kommer til å finne ut at det her på HW-forumet er laget en egen liten tråd angående hans søte lille kommentar til en hdd på Komplett.

 

 

 

 

 

Neppe :p

Endret av morten_s
Lenke til kommentar
aha, de aller fleste vet ikke hva en sata kabel er. De følger jo alltid med hovedkort så hvorfor ikke?.

 

Det siste han skriver tolker jeg som en fleip fra hans side.

 

Det som er morsomt her er jo hvordan dere velger å håne denne personen offentlig.

7831061[/snapback]

 

 

Og en annen ting... Hvis han er på dette forumet, burde han skjønne dette uten noe problem... Dette er basis kunnskap... Og en annen ting, nede på siden der du velger hdd står det svart/blått på hvitt at du kan kjøpe kabelen ved siden av. Ikke noe om at "med denne varen følger det med kabel."

 

Og hvis dette var en spøk.. Enda bedre å tulle med han!

Endret av lordwolfy
Lenke til kommentar
aha, de aller fleste vet ikke hva en sata kabel er. De følger jo alltid med hovedkort så hvorfor ikke?.

 

Det siste han skriver tolker jeg som en fleip fra hans side.

 

Det som er morsomt her er jo hvordan dere velger å håne denne personen offentlig.

7831061[/snapback]

Ja for alle vet jo hvem denne personen er, og det er jo temmelig sikkert at denne personen kommer til å finne ut at det her på HW-forumet er laget en egen liten tråd angående hans søte lille kommentar til en hdd på Komplett.

 

 

 

 

 

Neppe :p

7833049[/snapback]

Ja for Diskusjon.no har jo så utrolig få medlemmer. ;)

Lenke til kommentar
Og hvis dette var en spøk.. Enda bedre å tulle med han!

 

Nei for da er det dere som driter dere ut :thumbup:

 

Og ja det er en eller to medlemmer her ja

 

edit

 

og hva er forsesten så basis kunnskap med at det ikke følger med sata kabel til en harddisk?, mer logisk det synes jeg en at det følger med et hovedkort.

 

Om jeg skal tolke det som mest sannsynlig har skjedd videre for dere så har kjøper iritert seg kraftig over at det ikke fulgte med en sata kabel, så har han skrevet en takk til komplett der han slenger en sarkastisk melding til slutt - salgstriks?.

 

Nå ser jeg at et av innleggene er redigert bort også, så ser det er fler som reagerer likt på dette. (det værste i svarene er nå også redigert bort)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Og hvis dette var en spøk.. Enda bedre å tulle med han!

 

Nei for da er det dere som driter dere ut :thumbup:

 

Og ja det er en eller to medlemmer her ja

 

edit

 

og hva er forsesten så basis kunnskap med at det ikke følger med sata kabel til en harddisk?, mer logisk det synes jeg en at det følger med et hovedkort.

 

Om jeg skal tolke det som mest sannsynlig har skjedd videre for dere så har kjøper iritert seg kraftig over at det ikke fulgte med en sata kabel, så har han skrevet en takk til komplett der han slenger en sarkastisk melding til slutt - salgstriks?.

 

Nå ser jeg at et av innleggene er redigert bort også, så ser det er fler som reagerer likt på dette. (det værste i svarene er nå også redigert bort)

7835105[/snapback]

Hvem driter seg ut??

Virker ikke som du har tatt poenget...

 

Det er jo ikke noe morsomt at han ikke vet at det er kun er selve harddisken han får. Og ingen kabel

 

Derimot at han i det hele tatt tenker tanken om at komplett.no bruker salgstriks, er jo noe man kan glise av. Men for all del, skjønner at du er seriøs ovenfor dette her, og er ikke noe mål å krenke noen, men å bringe litt fun ut til folket :)

Lenke til kommentar

Du leser helle ikke hva jeg skriver, det er ganske tydelig at han bruker sarkasme her.

 

Han drar en spøk på kompletts bekostning - han er ikke seriøs. Om du ser på sammenhegen så er det ikke så mye tvil om det.

 

Han mener heller ikke at det er bra av feks komplett, her bruker han ironi.

 

Men det får være nokk om den saken :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...