Gå til innhold

Hjelp med valg av utseende til Tauren

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva slags pelsfarge og horn style/color syns du jeg bør velge til en Tauren Male?

Er lei av at alle characterne mine bare blir stygge.

Endret av Veta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig liten fantasi ja.

Det ender hele tiden med at char'sa mine blir stygge uansett.

Og det er kjedelig når det ikke er noe du kan gjøre med det, unntatt å re-rolle :p

Gjest Slettet+987123897
Skrevet
Veldig liten fantasi ja.

Det ender hele tiden med at char'sa mine blir stygge uansett.

Og det er kjedelig når det ikke er noe du kan gjøre med det, unntatt å re-rolle :p

7824571[/snapback]

Nå er det vel ikke fantasien, men det latterlig lite utvalget som gjør at man får kjedelige characters. Tauren ser fint ut uansett farge.

Skrevet

Female Tauren warrior, helt svart, søte svarte horn, hvite krisgsstriper i ansiktet og korte "hestehaler" ned langs sidene.

Der har du meg!

Søtt, originalt og sjeldent! Du får oppmerksomhet ihvertfall :tease:

Skrevet (endret)

Tauren er stygge. Skal du ha noe pent, go Human ellerno Alliance-vissvass. Horde er ikke pent.

Hvis du mener tauren er pene, lurer jeg på om du tenker "Oj, det var jo en PEN ku" når dere kjører forbi en kuflokk på sommeren?

Endret av Bitex
Skrevet
Tauren er stygge. Skal du ha noe pent, go Human ellerno Alliance-vissvass. Horde er ikke pent.

7830751[/snapback]

Blood Elves er nå den mest bildeskjønne rasen så langt i WoW.

Skrevet
Sikkert fordi så mange hordes sutrer over at rasene deres var stygge

7830776[/snapback]

?

Blood Elves eksisterte og var ferdig designa lenge før World of Warcraft kom til.

Og hvorfor sutre over hvordan ens chars ser ut? Det har jeg så langt aldri hørt noen si om sin egen char. Og hvorfor velge en char kun basert på utseendet i utgangspunktet?

Skrevet

Hvis du mener tauren er pene, lurer jeg på om du tenker "Oj, det var jo en PEN ku" når dere kjører forbi en kuflokk på sommeren?

7830751[/snapback]

Mener du at female troll ikke kan bli pene? Såklart blir fort nelf og humans penere, men horde's kan bli pene, iallefall nå, som blood elves har kommet.

Skrevet

Ikke hør på de ekle allyfolka her... Lag deg tauren du!! De er fete... Human Male og Nelf Male er faen meg noe av det ekleste jeg møter på....:p

Nei, mekk Tauren, og husk å ta med flette i skjegget! hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...