Gå til innhold

noen K800i Spørsmål


Anbefalte innlegg

HEi! Har k800i james bond edition, og det er et par ting jeg lurer på:

 

1. Prøvde automatisk lagring av radiokanaler. Skal det ta mange timer før den blir ferdig? Har latt den stå på leeeeeeeeenge, men den blir aldri ferdig.

 

2. Hvordan får jeg internett til å fungere? Hver gang jeg går inn kommer det en feilmelding: tilkoblingen er brutt. kontroller innstillingene. kontakt nettooperatør hvis problemet vedvarer. Har samme problem med play now.

(har telenor)

 

3. Klarer k800i å takle 2gb kort?

Endret av kr_mafia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HEi! Har k800i james bond edition, og det er et par ting jeg lurer på:

 

1. Prøvde automatisk lagring av radiokanaler. Skal det ta mange timer før den blir ferdig? Har latt den stå på leeeeeeeeenge, men den blir aldri ferdig.

 

 

7824234[/snapback]

 

Nei det skal ikke ta mange timer. Vanligvis noen sekunder. Prøv igjen du :)

Lenke til kommentar

Govassa:

Det programmet fins i hvert fall på W710i, og ligger under "Underholdning" eler hva det heter, valget øverst til høyre i hovedmenyen, der spill og slikt ligger.

Alt du gjør er å trykke "Start", så spiller den inn 5-7 sekunder av sangen, kobler seg automatisk opp mot internett og finner ut hvilken sang det er.

 

Den hører faktisk forskjell på Vamps Tir'Na Noir normale utgave (albumversjonen) og den som ble spilt sammen med Kringkastingsorkesteret ;)

Endret av OML
Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med nett/MMS på min K800i. Det funka tidligere, men nå blir det bare feilmeldinger... Har lasta ned oppsett fra Chess X antall ganger, også fra sonyericsson sine sider, men det funker ikke :no:

Noen som har noen gode tips? Ubrukelig med en decent kameramobil uten muligheter til å få sendt avgårde bilder...

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å spille av film på mobilen, men du må bruke et program som f. eks Quickplayer Pro for å a) få ned størrelsen på fila og b) skalerer ned oppløsningen. Det er ubrukelig å se på en oppløsning på 640*480 eller større på en skjerm som har 320 *240

Du kan også bruke program som heter 3GPconverter.

 

Det musikkgjenkjenningsprogrammer heter TrackId. Det finnes enten på underholdning eller filbehandling, kommer an på hvilken SE du har

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...