Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'en slår seg av/restarter hele tiden


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har problemer med at PC'en min slår seg av eller restarter veldig ofte. Det skjer som oftest når den jobber ganske hardt, med flere programmer oppe...

Det skjedde også da jeg skulle reinnstallere xp. Jeg fikk lastet driverne fra XP-cd'en men så slo den seg plutselig av. Skjedde hele tiden, men fikk reinnstallert det til slutt.

 

Hva kan være galt?

 

Legger ved en rapport fra Everest Home edt. Der bør det stå den informasjonen man trenger..

Endret av sek700iafc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg har problemer med at PC'en min slår seg av eller restarter veldig ofte. Det skjer som oftest når den jobber ganske hardt, med flere programmer oppe...

Det skjedde også da jeg skulle reinnstallere xp. Jeg fikk lastet driverne fra XP-cd'en men så slo den seg plutselig av. Skjedde hele tiden, men fikk reinnstallert det til slutt.

 

Hva kan være galt?

 

Legger ved en rapport fra Everest Home edt. Der bør det stå den informasjonen man trenger..

7822558[/snapback]

hadde samme problem med min pc når jeg satt å spillte CSS ol. cpu'en blei rett og slett for varm..

Lenke til kommentar
Hei,

Jeg har problemer med at PC'en min slår seg av eller restarter veldig ofte. Det skjer som oftest når den jobber ganske hardt, med flere programmer oppe...

Det skjedde også da jeg skulle reinnstallere xp. Jeg fikk lastet driverne fra XP-cd'en men så slo den seg plutselig av. Skjedde hele tiden, men fikk reinnstallert det til slutt.

 

Hva kan være galt?

 

Legger ved en rapport fra Everest Home edt. Der bør det stå den informasjonen man trenger..

7822558[/snapback]

hadde samme problem med min pc når jeg satt å spillte CSS ol. cpu'en blei rett og slett for varm..

7823257[/snapback]

 

Det ser ut til å ha blitt fikset nå. Fant ut at det var maaaaasse støv på cpu-vifta, så jeg støvsugde godt, og nå har tempen gått ned til ca. 30-40 grader...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...