Estra Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Laster ned Windows Live Messenger på ei bærbar maskine, men får bare opp en feilmelding: C:\Programfiler\Install_Messenger.exe er ikke et gyldig Win32-Program
morten_s Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hvor lastet du ned den fila fra? Den kan være korrupt, eller den kan ha blitt det under nedlasting. Prøv å laste den ned på nytt, og lagre den et annet sted. Virus/ormer/malware kan også generere denne feilmeldingen. Vær sikker på at du ikke laster ned fila fra noe annet sted enn msn.com. Du kan også prøve å laste ned MSN 7.5 istedet herfra. Personlig liker jeg den bedre enn Live.
Estra Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 takk (fylle inn grunnet: Feilen som oppstod var: Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt. )
Jarmo Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 takk (fylle inn grunnet: Feilen som oppstod var: Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt. ) 7878901[/snapback] Hehe! En ekte smarting altså.... :!:
Estra Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 (endret) BTW... hmm... Vær sikker på at du ikke laster ned fila fra noe annet sted enn msn.com Men.. Du kan også prøve å laste ned MSN 7.5 istedet herfra. Personlig liker jeg den bedre enn Live. I følge ganske sikre kilder, er ikke "Herfra" msn.com.. Men det er derimot http://www.oldversion.com så for å være pirkete og slem, sier jeg at du motsier deg selv.. -Estra Endret 5. februar 2007 av Estra
morten_s Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 HAHA! Når jeg sier du ikke bør laste ned fra andre sider enn MSN sine egne sider mener jeg i bunn og grunn at du ikke skal laste ned fra sider du ikke er sikker på at legger i eller ved ulumskheter med filene. Oldversion.com er på sin side en trygg kilde til programvare som er "utgått på dato". Ikke noe farlig å laste ned derfra
Estra Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 skjønte jo det da.. men kunne ikke la anledningen gå fra meg xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå