Gå til innhold

Crack til spill da optisk drev er i stykker.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Et kort spørsmål er; jeg har kjøpt fm 2007 og så har det optiske drevet på macen min gått ad dundas, er det noen her inne som kan gi meg en pekepinn på hvordan jeg skal få tak i en crack til dette? Vil koste 5999 for en ny dvdrom til min iboo g4.

 

Håper på vennlig svar tilbake.

 

Mvh

 

b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen her inne som kan gi meg en pekepinn på hvordan jeg skal få tak i en crack til dette?

7814121[/snapback]

Ikke på dette forumet ivertfall...

 

Edit: Og 6000 for en dvd rom.. Hvor er det du er og handler da?

 

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Rettningslinjer er for å holdes <--link

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Som nevnt flere ganger bryter temaet med retningslinje #8 og vil bli stengt.

 

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...