Gå til innhold

Diskplass borte ved partisjonering! *LØST*


Anbefalte innlegg

Når jeg installerte xp på nytt bestemte jeg meg for å prøve å lage to partisjoner. Jeg lagde en partisjon på 25'000 MB som jeg sa at windows skulle installeres på, men når windows var ferdig installert var det bare en partisjon på 25G og ikke noe mer! Gjorde jeg noe galt? Skulle jeg ha lagd to partisjoner helt fra starten av når jeg installerte xp? Trodde de resterende 50G automatisk ble til en egen partisjon.

 

Noen som kan det her, HJELP hvor er de resten 50G? må jeg installere alt på nytt? :no:

Endret av marcen_f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg installerte xp på nytt bestemte jeg meg for å prøve å lage to partisjoner. Jeg lagde en partisjon på 25'000 MB som jeg sa at windows skulle installeres på, men når windows var ferdig installert var det bare en partisjon på 25G og ikke noe mer! Gjorde jeg noe galt? Skulle jeg ha lagd to partisjoner helt fra starten av når jeg installerte xp? Trodde de resterende 50G automatisk ble til en egen partisjon.

 

Noen som kan det her, HJELP hvor er de resten 50G? må jeg installere alt på nytt?  :no:

7811573[/snapback]

Det blir de ikke... De blir bare et upartisjonert område, men ta det med ro, du har ikke mista det. Gå til Kjør og skriv compmgmt.msc, så går du til diskbehandling. Der kan du se disken din og det upartisjonerte området, høyreklikk på det og trykk formater.

 

Edit: Joppsk da. syar2003 hakket før meg der ja.

Endret av morten_s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...