Ziltoid Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Har nå bestillt Wii fra gamezone og venter i spenning Jeg driver å leter etter billige wiimotes, men jeg syns de er så dyre på norske butikker/nettbutikker, så jeg tok en tur innom play-asia for å se, der ser jeg at de er litt billigere, men under produktbeskrivelsen står det "Compatible with Nintendo™ Wii Japan" Link: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-113-49-en-70-1ln7.html Fungerer denne da bare med Wii fra Japan? Eller er det bare at Manualen er på Japansk elns?
Szmekken Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Like greit å bestille fra Play.com ca 8 kr dyrere og kortere leveringstid.
Mala Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Man er like langt om pakken blir hengende igjen i tollen da den overstiger den herlige grenda på 200,-...... Ang. play.com altså Endret 27. januar 2007 av Mala
Ziltoid Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 (endret) Like greit å bestille fra Play.com ca 8 kr dyrere og kortere leveringstid. 7811032[/snapback] Kan man betale med PayPal der?Foreldrene mine er unødvendig paranoide ved bruk av Visa på nettet We currently deliver all items excluding electronics and gadgets to the following countries.*liste med land inkl. Norge* 7811032[/snapback] Betyr dette at de ikke kan sende Wii-tilbehør til utlandet? Endret 27. januar 2007 av Sapphire56
Szmekken Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Man er like langt om pakken blir hengende igjen i tollen da den overstiger den herlige grenda på 200,-...... Ang. play.com altså 7811072[/snapback] sant det, hva bli tollen på noe slikt da?
Mala Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 25 MVA blir tollgevyr på noen 10`ere elns Men kan jo raskt ende opp med noen dagers leveringstid og ende på med 6-8 dager slik som fra play-asia.
Ziltoid Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 25 MVA blir tollgevyr på noen 10`ere elns Men kan jo raskt ende opp med noen dagers leveringstid og ende på med 6-8 dager slik som fra play-asia. 7811172[/snapback] Med MVA og tollgebyr blir det vel like dyrt som her i landet, eller?
Szmekken Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 We currently deliver all items excluding electronics and gadgets to the following countries.*liste med land inkl. Norge* Betyr dette at de ikke kan sende Wii-tilbehør til utlandet? Nei, det betyr at de ikke kan sende electronics og gadgets! Men de kan sende: Games dvd music osv, osv
Mala Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Vil bare si til trådstarter at man kan be play-asia sette halv pris pøå pakken slik at den glir igjennom tollen Tenkte å bestille derifra eg også,men eg beit i det sure eplet og bestilte meg 1.stk nunchuck og wiimote fra absoluttspill.no. Får det ihvertfall på mandag da Men det er ingen forskjell på å bruke wiimotes fra utlandet på europeiske konsoller?
Ziltoid Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 (endret) Nei, det betyr at de ikke kan sende electronics og gadgets! Men de kan sende: Games dvd music osv, osv 7811363[/snapback] Åja, trodde Wiimotes, Nunchuks o.l. gikk under gadgets, men de går vell under games de da Men det er ingen forskjell på å bruke wiimotes fra utlandet på europeiske konsoller?7811363[/snapback] Syns det var litt rart siden det stod at den var kompatibel med Wii japan, men det er vel egentlig ikke regionslås på en kontroller? Hadde vert utrolig idiotisk i alle fall Endret 27. januar 2007 av Sapphire56
Mala Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Ja det var det eg også trudde ser du, men eg tok igen sjangser. Har friuke no så ville gjerne ha inn ihvertfall 1.stk kontroller sett til uka Får evt. ta neste bestilling fra play-asia.
Ziltoid Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 (endret) Ja det var det eg også trudde ser du, men eg tok igen sjangser. Har friuke no så ville gjerne ha inn ihvertfall 1.stk kontroller sett til uka Får evt. ta neste bestilling fra play-asia. 7812063[/snapback] Trur kansje jeg gjør det jeg og, skal uansett kjøpe en Wavebird+GC minnekort derfra Endret 27. januar 2007 av Sapphire56
Szmekken Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Vil bare si til trådstarter at man kan be play-asia sette halv pris pøå pakken slik at den glir igjennom tollen Seriøst, hvordan går man fram da? kan man ikke bli tatt for svindel da?
d'espresso Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Vil bare si til trådstarter at man kan be play-asia sette halv pris pøå pakken slik at den glir igjennom tollen Seriøst, hvordan går man fram da? kan man ikke bli tatt for svindel da? 7813863[/snapback] Du bare sender dem en mail før du legger inn ordre.. Svindel? Neida
-Mr.T- Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Svindel er den tollfrie grensen på 200kr som har vært uendret siden 70-tallet eller no sånt. Endret 28. januar 2007 av Appleseed
bokfinn Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 har nunchuck fra playasia. Men har ikke wii, så kan ikke si 100% sikkert at den vil virke. Men ved å google, så fant jeg ut at den skal funke på europeisk wii...
Ziltoid Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 har nunchuck fra playasia. Men har ikke wii, så kan ikke si 100% sikkert at den vil virke. Men ved å google, så fant jeg ut at den skal funke på europeisk wii... 7815027[/snapback] Kan du poste linken til der det stod?
bokfinn Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 http://www.eurogamer.net/forum_thread_post...d=40&forum_id=1 "I was brought Wii Remote and nunchuck from new york last week and they work fine - however i was also bought 200o points card and the code won't enter in my uk machine."
Ziltoid Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 (endret) http://www.eurogamer.net/forum_thread_post...d=40&forum_id=1"I was brought Wii Remote and nunchuck from new york last week and they work fine - however i was also bought 200o points card and the code won't enter in my uk machine." 7815291[/snapback] TakkerEneste forskjellen var visst: I have a Japanese one and a UK one. I can tell you however that they do look noticeably different. The Euro one has a big CE logo on it, and the font / size for the code is different. Tror jeg bestiller fra Play-Asia, litt svindel gjør da ingenting ... Dessuten går Wiimotes sikkert ned i pris her til lands også etter en stund, må få Wii'en først Takker for svar Endret 28. januar 2007 av Sapphire56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå