Gå til innhold

Hvor langt vekke møtte du kjentfolk?


Bilge^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen år tilbake var jeg på en ferietur i Thailand (Phuket) med min mor.. en litt rolig tur, altså.. Uansett, så satt vi nå på en "Engelsk" pub og tok noen øl.. Var nå noen folk der, og noen pjattet nå litt høyere enn andre, og min mor sa med et smil til meg; De der er garantert nordmenn.. Jeg snudde meg, og ingen ringere enn synet av en tidligere bestekammerat fra 4. - 6. klasse møtte meg.. .. DET var en liten opplevelse.. :)

Lenke til kommentar

roskilde teller kanskje ikke?

 

etter å ha bodd et par måneder i new zealand fant jeg ut at naboen min hadde norsk flagg på bilen, og jammen var han ikke nordmann og kom fra horten, der jeg før gikk på skole. teller kanskje ikke helt den heller, men veldig merkelig sammentreff i og med at det var sånn ca. den eneste nordmannen jeg traff på i løpet av et år.

Lenke til kommentar

Jeg møtte en fyr i syden jeg ble ganske godt kjent med. Etter at jeg reiste hjem mistet jeg all kontakt med ham, men etter noen år møtte jeg han plutselig en sommer da jeg var på hytten. Viste seg at han bodde på en campingplass like ved :p

 

Det begynte også først med at jeg møtte han på flyplassen. Så på flyet. Så på samme hotellet! Freaking strange!

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar
roskilde teller kanskje ikke?

 

etter å ha bodd et par måneder i new zealand fant jeg ut at naboen min hadde norsk flagg på bilen, og jammen var han ikke nordmann og kom fra horten, der jeg før gikk på skole. teller kanskje ikke helt den heller, men veldig merkelig sammentreff i og med at det var sånn ca. den eneste nordmannen jeg traff på i løpet av et år.

7799982[/snapback]

 

Jeg minns jeg traff deg på New Zealand, men det teller kanskje ikke det heller, siden det var mer eller mindre organisert?

Lenke til kommentar
roskilde teller kanskje ikke?

 

etter å ha bodd et par måneder i new zealand fant jeg ut at naboen min hadde norsk flagg på bilen, og jammen var han ikke nordmann og kom fra horten, der jeg før gikk på skole. teller kanskje ikke helt den heller, men veldig merkelig sammentreff i og med at det var sånn ca. den eneste nordmannen jeg traff på i løpet av et år.

7799982[/snapback]

 

Jeg minns jeg traff deg på New Zealand, men det teller kanskje ikke det heller, siden det var mer eller mindre organisert?

7800003[/snapback]

jo da, det telles.

Lenke til kommentar

I 1998 møtte vi naboene på Tenerife. De bodde på nabohotellet.

Sommeren for to og et halvt år siden møtte jeg en i den daværende klassen min i Kristiansand. Da hang vi sammen resten av dagen, det var gøy.

 

Møtte fetter på danskebåten en gang :|

7800035[/snapback]

Artig. Jeg møtte min nåværende kjæreste på danskebåten, da gikk vi i samme klasse, men var bare venner.

Endret av Redline
Lenke til kommentar
roskilde teller kanskje ikke?

 

etter å ha bodd et par måneder i new zealand fant jeg ut at naboen min hadde norsk flagg på bilen, og jammen var han ikke nordmann og kom fra horten, der jeg før gikk på skole. teller kanskje ikke helt den heller, men veldig merkelig sammentreff i og med at det var sånn ca. den eneste nordmannen jeg traff på i løpet av et år.

7799982[/snapback]

hm? sjønner ikke helt hva du mener her.. teller ikke New Zealand!? det er jo ekstremt langt vekk.. ? :p

Lenke til kommentar
roskilde teller kanskje ikke?

 

etter å ha bodd et par måneder i new zealand fant jeg ut at naboen min hadde norsk flagg på bilen, og jammen var han ikke nordmann og kom fra horten, der jeg før gikk på skole. teller kanskje ikke helt den heller, men veldig merkelig sammentreff i og med at det var sånn ca. den eneste nordmannen jeg traff på i løpet av et år.

7799982[/snapback]

hm? sjønner ikke helt hva du mener her.. teller ikke New Zealand!? det er jo ekstremt langt vekk.. ? :p

7800071[/snapback]

 

ja, det er så langt vekk du kommer uten å ha båt, men jeg kjente ham ikke fra før av, han var bare fra samme by som meg, og tilfeldigvis bodde han ved siden av huset mitt i nz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...