Gå til innhold

Ozzy Osbourne til Trondheim og Oslo!

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

For å sli det slik... Uten soloen til Zakk "fucking" Wylde hadde ikke kvelden blitt den samme. Kom midt i "Bleed for me" og klarte å skivse meg inn i midten av klyngen, ca 10-15 meter fra scenen. Formen var fin, og det var fantastisk liv. Det undrer meg hvordan ozzy kan sprelle og lage et slikt show, når han såvidt kan bevege seg i "The osbournes".

Skal ikke grine (for konserten va en opplevelse uten like), men det var noen negative faktorer inne i bildet.

Jeg syntes gitaren til Zakk var for lav, og ingenting iriterer mer enn å bare såvidt høre soloen i Crazy train eller Mr. Crowly.

Ellers tok folk ganske lite hennsyn til de rundt seg når de hoppet villt rundtom og jeg var vitne til flere albuer mot fjes.

Alt i alt en knall konsert =)

Det var en heftig konsert, hvis jeg ser bort i fra at en kar slo meg alt han maktet i magen når han desperat prøvde å redde dama si som falt på bakken :( JEg sto helt forrerst så når han prøvde å hjelpe henne opp ble seg dyttet av mengen over han. Etterpå kom det en annen kar bort til meg å sa: "han prøvda bare å hjelpe henne" :p

Men alt i alt en bra konsert. Sliter litt med øresusen, though :!:

Endret av Schafferer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...