Gå til innhold

Ipod Video vs Creative Zen Vision:M i bil


Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal invistere i ny mp3 spiller til bil samt ny bilstereo. Valget på mp3 spiller står mellom

 

- Ipod Video 30 GB

- Creative Zen Vision:M 30 GB

 

Jeg har funnet ekstra utstyr til ipoden som heter Roadtrip, hvor det er 12volts ladder samt itrip inni.

 

Selvsakt vil ikke lyden bli opptimal når en kjører musikk over FM båndet, men den er ikke dårlig heller, siden jeg allerede har en iTrip + iPod Mini, men iPoden er klart for utskifting.

 

Har sett på en rekke bilstereoer ogå at disse er iPod klargjort, dvs at det går ant og koble til denne bilstereoen via kabel, må en eller annen måte? Noen som har aning hvilket ekstra utstyr en trenger da?

 

Creative sin nye mp3 spiller, har fått endel bedre omtale enn iPod Video i seg selv, men har ikke funnet noe ekstra ustyr til denne slik at jeg får koblet den til en bilstereo på en human måte. Eneste jeg har funnet er en enkel 12volts ladder, men er igrunn ute etter et stativ for og holde mp3 spillern oppe, slik at det blir enklere og navigere. Noe ala iRoad til iPoden.

 

Så det jeg lurte på er om noen vet om ekstra ustyr til Creative sin Zen Vision:M for oppkobling mot bilstereo?

 

Evt synspunker/erfaringer på de to mp3 spillerne.

 

Ang. bilstereo har jeg sett på disse modellene ifra Pioneer til nå

 

- Pioneer DEH-P6800MP

- Pioneer DEH-P5800MP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...