Gå til innhold

Windows kjenner ikkje igjen USB-penn


Earendil

Anbefalte innlegg

Har kjøpt eit Micro Vault Tiny frå Sony på 1GB, og fekk i dag problem med USB-pennen. Problemet er at Windows ikkje kjenner igjen USB-einheita, og dermed finn den ikkje at det er ein USB-masselagringseinheit. Trudde først at dette problemet kun var på Mac, men det samme var på PC.

 

Har prøvd fleire program for å fikse problemet, men det er umogleg når Windows ikkje kjenner igjen einheita. Kan heller ikkje formatere disken, sidan den ikkje dukkar opp som ein stasjon på datamaskina.

 

Nokon som har forslag til kva eg kan gjere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt eit Micro Vault Tiny frå Sony på 1GB, og fekk i dag problem med USB-pennen. Problemet er at Windows ikkje kjenner igjen USB-einheita, og dermed finn den ikkje at det er ein USB-masselagringseinheit. Trudde først at dette problemet kun var på Mac, men det samme var på PC.

 

Har prøvd fleire program for å fikse problemet, men det er umogleg når Windows ikkje kjenner igjen einheita. Kan heller ikkje formatere disken, sidan den ikkje dukkar opp som ein stasjon på datamaskina.

 

Nokon som har forslag til kva eg kan gjere?

7787888[/snapback]

 

Hadde samme problemet med en mp3-spiller og en minnepenn.

Det viste seg at det ikke var drivere eller hw problemer. Men at begge var ødelagte. Windows fant dem men kunne ikke kjenne dem igjen...

Lenke til kommentar
Prøv å resintallere usb drivere:

http://www.microsoft.com/downloads/details...fe-e85b688b7f86

7788050[/snapback]

Problemet er ikkje i dette tilfellet driverane, sidan USB-pennen ikkje fungerer på nokon datamaskiner, har prøvd den på fleire PCar og Macar.

 

Jyztrik: Trur at det er problemet eg også, men vil helst prøve å redde innhaldet på disken, fleire skuleoppgåver og liknande som ligg der.

Lenke til kommentar

Siden pc'en din ikke finner usb-devicet til å begynne med, og du har prøvd minnepennen på flere ulike pc'er, har vi antagelig ikke samme problem, men tenkte jeg bare skulle nevne det i tilfelle:

 

Jeg har hatt problemer på jobben med at stasjonsbokstaven F: er dedikert til fellesområdet på nettverket. Usb-pennen min vil ha denne bokstaven og derfor blir det kræsj og jeg får ikke opp pennen (Jeg hører windows-lyden når det blir koblet til, men ellers er den usynlig). Problemet mitt blir løst av at man endrer stasjonsbokstaven:

 

Kontrollpanel - administrative verktøy - datamaskinbehandling - diskbehandling -

høyreklikk på usbpennen og velg "endre bokstav og -stasjons..."

 

Uansett så kan du jo se om usb-pennen dukker opp der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...